با احداث میدان در خیابان اردیبهشت گلپایگان موافقت نشد

مسئول کمیسیون فرهنگی و ترافیک شورای اسلامی شهر گلپایگان با اشاره به درخواست شهروندان ساکن در خیابان اردیبهشت این شهر مبنی بر احداث میدان یا چهارراه گفت: به علت وجود ترانس‌های برق در این محدوده شهری، با احداث میدان در این نقطه از شهر موافقت نشد.

جعفر خادمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اقدامات کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر گلپایگان اظهار کرد: همکاری در مناسبت‌های فرهنگی مذهبی، مشارکت در برپایی ایستگاه فرهنگی و توزیع بیش از هزار نسخه اقلام فرهنگی شامل کتاب و نرم‌افزاز آموزشی در محل امامزادگان هفده‌تن، همکاری در برگزاری مسابقات کتابخوانی برگرفته از کتاب «سلام بر شهید والامقام» نوشته ابراهیم هادی به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی، برگزاری مسابقه عکاسی نوروزی شهر، توزیع پوستر حقوق آپارتمان‌نشینی در مجتمع‌های مسکونی سطح، مسکن مهر و شهرک الوند انجام شده است.

وی تصریح کرد: نظارت مستمر بر عملکرد مرکز معاینه مکانیزه CNG، آژانس‌ها، پایانه‌، پارکینگ‌ها، تاکسی‌های خطی، گردشگری و بی‌سیم به منظور رضایتمندی شهروندان انجام می‌شود.

مسئول کمیسیون فرهنگی و ترافیک شورای اسلامی شهر گلپایگان ادامه داد: پذیرش ۱۳ هزار و ۱۳۸ دستگاه خودرو در مرکز معاینه فنی، صدور و تمدید ۱۳۲۰ مورد فعالیت و اشتغال خودروهای دیزلی، ۷۰۷ مورد صدور و تمدید کارت فعالیت و پروانه بهره‌برداری رانندگان حمل‌ونقل عمومی و ۱۲۵۰ مورد صدور پروانه فعالیت و اشتغال وانت‌بارهای بنزینی برای سهمیه‌بندی سوخت انجام شده است.

وی گفت: مرمت و بهسازی تابلوهای ترافیکی سطح شهر، مطالعات سازماندهی ورودی شهر از سمت گوگد، پیگیری طرح معماری و سازه‌های ساختمان شهرداری مرکزی و استعلامات لازم، اجرای مصوبات شورای ترافیک شهرستان و خط‌کشی عرضی معابر و گذرگاه‌های عابر پیاده اجرا شده است.

خادمی از اصطلاح سرعت‌کاه‌های آسفالت بعضی از نقاط سطح شهر، رنگ‌آمیزی و آشکارسازی سرعت‌کاه‌های سطح شهر، طرح هندسی و طرح داخلی و احداث جداول میدان خلبان ابراهیم کریمی در شهرک الوند خبر داد و گفت: بهسازی و تعمیرات ایستگاه‌های انتظار مسافر در سطح شهر، تجهیز و آماده‌سازی ایستگاه تاکسی خمین انجام شده است.

وی افزود: خط‌کشی طولی معابر شهر، ساماندهی خیابان بهار و طرح هندسی بعضی از تقاطع‌ها و خیابان‌های سطح شهر انجام و اصلاح شده است.

مسئول کمیسیون فرهنگی و ترافیک شورای اسلامی شهر گلپایگان با اشاره به رنگ‌آمیزی خطوط عابران پیاده و سرعتگاه‌های آسفالتی با رنگ دوجزئی به مساحت ۵۰۰ مترمربع گفت: طرح نصب تابلوهای معرفی پارک‌ها و بوستان‌های سطح شهر برای نخستین‌بار در شهر گلپایگان انجام شد.

وی با اشاره به ارائه نرخ مصوب کرایه سال ۱۴۰۱ به تمام تاکسی‌ها و خطوط حمل‌ونقل درون‌شهری گفت: ثبت‌نام دو دستگاه تاکسی در طرح نقدی برای نوسازی انجام شده است.

خادمی از اصلاح و نام‌گذاری تابلو در خیابان شهدای ناجا، بلوار تیمره، بلوار شهید بهشتی و بلوار نماز خبر داد و افزود: ساخت نیوجرسی‌های بتنی جهت نصب در مکان‌های مورد نیاز و نصب تابلوهای محدوده سرعت در بلوار امام رضا (۶) از دیگر اقدامات کمیسیون ترافیک شورای شهر است.

وی با اشاره به درخواست شهروندان خیابان اردیبهشت شهر گلپایگان مبنی بر احداث میدان یا چهارراه گفت: در این زمینه جلسات متعددی با حضور فرماندار، اعضای شورای ترافیک، شهردار و شورای اسلامی شهر برگزار شد که به علت وجود ترانس‌های برق در این محدوده شهری، با احداث میدان در این نقطه از شهر موافقت نشد.

کد خبر 632318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.