سال ۱۴۰۲ به نام محیط زیست نامگذاری شود

رئیس کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تبریز گفت: با توجه به شرایط منابع آبی تبریز و همچنین مشکلات موجود در حوزه فضای سبز و محیط زیست شهر، پیشنهاد می‌کنم سال آینده به نام سال محیط زیست نامگذاری شود.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری تبریز، احد صادقی امروز _یکشنبه هجدهم دی_ در جلسه شورای اسلامی شهر تبریز اظهار کرد: بدون شک هر اقدام جدید و ابتکاری، نواقص و کاستی‌هایی دارد که به مرور زمان برطرف می‌شود.

وی با ارائه گزارشی از اقدامات کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورا از ابتدای سال دوم دوره ششم تا کنون تصریح کرد: پیگیری مصوبات سال اول شورا، بودجه، توجه به احکام پنج‌ساله شهرداری اهم برنامه‌های کمیسیون در سال دوم بود و همچنین آموزش شهروندی در حوزه محیط زیست، آتش‌نشانی و بهداشت نیز در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تبریز از برگزاری ۲۳ جلسه و ۱۴ مورد بازدید از مراکز زیست‌محیطی و بهداشتی خبر داد و افزود: مهمترین موضوع شبکه آب خام تبریز است که ۶۸ درصد اجرا شده است.

وی ادامه داد: برای نوسازی، خرید و تجهیز ماشین‌آلات ۲۸۷ میلیارد بودجه پیش بینی شده بود که ۱۱ درصد تحقق یافته و بیشتر شامل تعمیرات بوده است. امیدوارم تا پایان سال خرید این ماشین‌آلات محقق شود.

صادقی با اشاره به راه اندازی بازارچه‌های محلی گفت: برای تکمیل و احداث بازارچه‌های محلی ۱۴ میلیارد بودجه تعیین شده بود که تحقق ۴۰ درصدی دارد. این بازارچه‌ها در سال‌های گذشته مورد غفلت واقع شده بود.

رئیس کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تبریز ادامه داد: در زمینه احداث پارک‌های محله‌ای ۸۷ میلیارد اختصاص داده شده است که ۱۴ درصد آن محقق شده است.

وی با تاکید بر اهمیت تکمیل و احداث کانال‌ها و مسیل‌های شهری، گفت: معاونت فنی و عمرانی باید تمام این کانال‌ها را به صورت یکسان پیش برده و در جهت اتمام آنها همت مضاعفی داشته باشد.

کد خبر 632315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.