گیتی‌پسند ۳ _ لبنیات‌هراز آمل صفر/پیروزی قاطعانه گیتیزن‌ها برابر تیم صدر جدولی

در هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ‌برتر والیبال، گیتی‌پسند در خانه برابر لبنیات‌هراز آمل موفق شد با نتیجه قاطعانه و درخشان سه بر صفر به برتری دست پیدا کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، از ساعت ۱۵ امروز _یک‌شنبه هجدهم دی‌ماه_ تیم‌های گیتی‌پسند اصفهان و لبنیات‌هراز آمل در سالن خالی از تماشاگر مخابرات اصفهان و در چارچوب رقابت‌های هفته شانزدهم لیگ‌برتر باشگاه‌های کشور برابر یکدیگر صف‌آرایی کردند.

ست‌ها:

ست‌اول: گیتی‌پسند ۲۵ - لبنیات‌هراز آمل ۲۲

ست‌دوم: گیتی‌پسند ۳۰ - لبنیات‌هراز آمل ۲۸

ست‌سوم: گیتی‌پسند ۲۵ - لبنیات‌هراز آمل ۱۹

سالن: مخابرات اصفهان

داوران: امید فولادی‌وندا (داور اول)، اکبر شرقی (داور دوم)، محمدعلی امیدی (ناظر فنی) و محمد شاهمیری (ناظر داوری)

اسامی بازیکنان گیتی‌پسند:

محمد بربست، شادمهر کمایی، مصطفی رئیسیان، مصطفی نجفی، محمد باقری، امیرحسین ساداتی، رمضان صحبتی، مهران توانا، امیر کرمی، مرصاد آقاجانی، مجید ریگی، محمد مشیدی، سهند اله‌وردیان و حسین ولایی.

سرمربی: سعید عقیلی

اسامی بازیکنان لبنیات‌هراز:

افشین فتاح‌پور، رافع طبری‌آملی، علی رمضانی، امیرحسین توخته، احسان دانش‌دوست، عرفان نوروزی، مبین مظلوم، عرفان جلالی‌نژاد، مجتبی میرزاجان‌پور، علیرضا شبان، ابوالفضل قلی‌پور، علی حاجی‌پور، پوریا خانزاده و مهراب ملک‌سرخی.

سرمربی: بهروز عطایی

ست‌اول:

امتیاز نخست بازی توسط تیم گیتی‌پسند کسب شد اما در ادامه هرازی‌ها در امتیاز ۴ بر ۲، موفق شدند دو امتیاز از میزبان پیش افتادند و این‌بار نوبت به گیتی‌پسند رسید که امتیازات را برابر کند و بازی تا امتیاز نهم متعادل پیش رفت تا اینکه میرزاجان‌پور دوباره اختلاف را برای هراز به دو افزایش داد و دفاع روی‌تور عالی مجید ریگی نتیجه را ۱۱ بر ۱۲ کرد. این روند به‌سود لبنیات دنبال شد و امتیاز سرویس مهراب ملک‌سرخی نتیجه را به عدد ۱۵ بر ۱۲ رساند؛ از همین‌رو سعید عقیلی نخستین وقت‌اسراحت گیتی‌پسند را گرفت و پس از آن سه امتیاز متوالی به میزبان رسید تا امتیازات روی عدد ۱۵ برابر شود و این‌بار نوبت به بهروز عطایی رسید تا وقت‌استراحت برای تیمش درخواست کند و نتیجه را به‌سود لبنیات‌هراز برگرداند. در ادامه بازی از سر گرفته شد و سهند اله‌وردیان یک امتیاز سرویس برای گیتی‌پسند گرفت و سپس محمد مشیدی با دفاع روی‌تور فوق‌العاده گیتیزن‌ها را ۱۷ بر ۱۵ پیش انداخت که روند امتیازگیری میزبان را بالاخره هرازی‌ها قطع کردند اما نتیجه ۱۹ بر ۱۶ ادامه پیدا کرد. شاگردان بهروز عطایی با سرویس‌های هدف‌دار و دفاع‌های خوب خودشان را به حریف نزدیک‌تر کردند تا در نهایت امتیازات دوباره روی عدد ۲۰ برابر شد و سعید عقیلی دومین وقت‌استراحت را برای گیتی‌پسند گرفت تا تمرکز شاگردان خود را به حالت عادی بازگرداند. همین اتفاق هم افتاد و گیتی‌پسند دوباره طوفانی کار کرد و با سرویس‌های منطقی به امتیاز ۲۴ رسید و در نهایت ۲۵ بر ۲۲ ست‌اول را به‌سود خود به پایان رساند.

ست‌دوم:

در ست‌دوم هم بازی متعادل و نزدیک بین دو تیم آغاز شد و یکی در میان گیتی‌پسند و هراز کسب‌امتیاز می‌کردند که اسکوربورد امتیاز دو تیم را روی شش برابر نشان می‌داد؛ اما لبنیاتی‌ها به دو امتیاز متوالی رسیدند و گیتی‌پسند یک‌امتیاز را توسط رمضان صحبتی جبران کرد و با اسپک امیر کرمی بازی ۹ بر ۹ شد اما لبنیات زودتر از گیتی‌پسند با سرویس مجتبی میرزاجان‌پور دو رقمی شد. در ادامه درخشش ستاره‌های جوان گیتی‌پسند باعث شد تا این تیم نتیجه را به‌نفع خود برگرداند و ۱۵ بر ۱۲ از لبنیات پیش افتاد و عطایی هم ناچار شد وقت‌استراحت بگیرد. هرازی‌ها به‌خودشان آمدند و امتیاز را برابر کردند اما امتیاز ۱۸ به میزبان رسید و باوجود کسب امتیاز ۱۸ برای هراز، پشت خط‌زن گیتی‌پسند و همچنین اشتباه بازیکنان میهمان، گیتی‌پسند را دوباره با دو امتیاز اختلاف پیش انداخت. از همین‌رو بهروز عطایی دوباره وقت‌استراحت گرفت تا مانع از بیشترشدن فاصله شود اما دخالت مرصاد آقاجانی امتیاز ۲۱ را به گیتی‌پسند داد. نوبت به لبنیاتی‌ها رسید و به یک‌باره ورق برگشت تا بازی مساوی شود و عقیلی دومین وقت‌استراحت گیتی‌پسند را گرفت و در یک راند دیدنی امتیاز ۲۲ به میزبان رسید. این پایان کار نبود و امتیاز ۲۲ و ۲۳ برای لبنیات به‌دست آمد. در شرایطی که کار برای گیتی‌پسند درحال سخت‌شدن بود حرکت دو ضرب افشین فتاح‌پور بازی را ۲۴ بر ۲۳ کرد و امیر کرمی امتیازات را در ست‌دوم برابر کرد تا بازی کماکان ادامه داشته باشد. گیتی‌پسند و لبنیات‌هراز حاضر به از دست‌دادن ست نبودند و در لحظات حساس و نفس‌گیر سهند اله‌وریان با دو دفاع روی‌تور متوالی، این ماراتن را گیتی‌پسند ۳۰ بر ۲۸ پیروز شد.

ست‌سوم:

در ست‌سوم، لبنیات‌هراز آمل موفق شد امتیاز اول و دوم را از آن خود کند اما شاگردان عقیلی امتیازات را ۲ بر ۲ برابر کردند؛ شاگردان عطایی و عقیلی پابه‌پای هم و مانند دو ست قبلی پیش می‌رفتند و هیچ‌کدام موفق به فاصله‌انداختن نمی‌شدند؛ امیر کرمی با یک‌اسپک محکم گیتی‌پسند را ۸ بر ۷ پیش انداخت و ضربه بد حاجی‌پور برای لبنیات به بیرون رفت تا امتیاز نهم هم به گیتیزن‌ها برسد. در شرایطی‌که گیتی‌پسند ۱۱ بر ۸ از لبنیات جلو افتاد اما دوباره میهمان بازی را برگرداند و خودشان را در بازی نگه‌داشتند؛ امتیازات در اواسط ست‌سوم، ۱۸ بر ۱۶ به‌سود گیتی‌پسند شد تا شاگردان عقیلی به یک پیروزی شیرین و قاطعانه خانگی نزدیک شوند. همه‌چیز با عملکرد دیدنی گیتی‌پسند دنبال شد و این تیم با یک نمایش درخشان و فوق‌العاده در کمال تعجب ست‌سوم را هم ۲۵ بر ۱۹ به پیروزی رسید و لبنیات‌هراز صدر جدولی را شکست داد.

نکات‌ویژه

کد خبر 632313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.