مجوز موزه تشریفات و هدایای شهرداری صادر شد + عکس

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری یزد از صدور مجوز موزه تشریفات و هدایای شهرداری توسط اداره کل موزه‌های کشور خبر داد.

حامد سلطانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه سال گذشته کار راه‌اندازی نخستین موزه تشریفات نهادهای دولتی و شهرداری‌های کشور توسط شهرداری یزد آغاز شد، اظهار کرد: تابستان امسال این موزه توسط قائم‌مقام وزیر میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: این موزه برای ادامه فعالیت خود نیاز به کسب مجوز رسمی داشت؛ لذا از زمان آغاز عملیات اجرایی کار پیگیری مجوز آن انجام و پیش‌زمینه‌های لازم برای دریافت این مجوز فراهم شد.

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری یزد خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های انجام شده، مجوز این موزه تحت عنوان موزه هدایای شهرداری توسط مدیرکل موزه‌های وزارت گردشگری صادر شد.

سلطانی با اشاره به آثاری که در این موزه نگهداری می‌شود، تاکید کرد: تمام هدایای خارجی شهرداری و استانداری یزد در این مکان گردآوری شده و در معرض دید شهروندان قرار گرفته است.

وی گفت: یکی از ویژگی‌های موزه تشریفات و هدایای شهرداری یزد، قرار گرفتن آن در قسمت ورودی دفتر شهردار است، علاوه بر اینکه بازدید از این موزه برای همه رایگان است و تمام افرادی که به دفتر شهردار مراجعه می‌کنند، از این موزه نیز بازدید خواهند داشت.

مجوز موزه تشریفات و هدایای شهرداری صادر شد + تصویر

کد خبر 632302

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.