سوال نمایندگان از وزرای ورزش و کشور اعلام وصول شد

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی پنج سوال ملی نمایندگان مجلس از وزیر ورزش و جوانان و یک سوال از وزیر کشور را اعلام وصول کرد.

به گزارش ایمنا، محمد رشیدی در پایان جلسه علنی امروز _یکشنبه هجدهم دی‌ماه_ مجلس شورای اسلامی موارد اعلام وصولی را قرائت کرد که به شرح زیر است:

۱- سوال ملی روح‌الله عباس‌پور، نماینده مردم بویین‌زهرا از سیدحمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان در خصوص عدم به‌کارگیری نیروهای کارآمد و مؤثر در حوزه ورزش.

۲- سوال ملی حسن نوروزی، نماینده مردم رباط‌کریم از سیدحمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان در خصوص عدم برخورد با اقدامات خلاف شئونات اسلامی و فرهنگی در برخی از فدراسیون‌های ورزشی.

۳- سوال ملی روح‌الله نجابت، نماینده مردم شیراز از سیدحمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان در خصوص بی‌عدالتی در توزیع زیرساخت‌ها و امکانات ورزشی.

۴- سوال ملی عباس مقتدایی، نماینده مردم اصفهان از سیدحمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان در خصوص علت تغییر اساسنامه شورای عالی جوانان و عدم پیگیری وزرات ورزش در خصوص عدم بیمه نمودن قهرمانان جهانی.

۵- سوال ملی سمیه محمودی، نماینده مردم شهرضا از احمد وحیدی، وزیر کشور در خصوص عدم توجه دستورالعمل‌های مربوط به انتخاب و انتصاب مدیران.

کد خبر 632285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.