نتایج هفته سیزدهم لیگ برتر بدمینتون

لیگ برتر بدمینتون درحالی به ایستگاه سیزدهم خود رسید که هفته‌ دوازدهم با تک‌بازی انقلاب قم و آکادمی بدمینتون کرمان به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته دوازدهم لیگ برتر بدمینتون برگزار شد که پس از انصراف ورنا بتن عباس‌آباد از لیگ برتر وضعیت صدرنشین‌ها و قعرنشین‌های لیگ تقریباً مشخص شد.

تیم انقلاب قم با نتیجه پنج بر صفر آکادمی بدمینتون کرمان را از پیش رو برداشت تا انقلابی‌ها هنوز امیدوار به نایب‌قهرمانی در این دوره از مسابقات باشند. کرمانی‌ها که سال پیش قهرمانی را به دست آورده بودند، امسال لیگ را با قعرنشینی به پایان رساندند. رقابت انقلاب قم و آکادمی بدمینتون کرمان با حضور دبیر فدراسیون فرشاد نصرتی در سالن حامد فرهمند قم برگزار شد.

توس مسیر مشهد برابر چادرملو اردکان حاضر نشد تا اردکانی‌ها یک پیروزی بی‌دردسر را تجربه کنند و در صدر جدول با اطمینان خاطری مطمئن‌تر از قبل قرار بگیرند. توس مسیری‌ها همچنان در جایگاه چهارم جدول قرار دارند و دیدار آن‌ها در هفته سیزدهم برابر هدف سمنان برای حفظ جایگاه چهارمی تعیین کننده است.

لازم به ذکر است هفته سیزدهم امروز _یکشنبه هجدهم دی‌ماه_ با دو دیدار برگزار می‌شود که اردکانی‌ها میهمان رعد پدافند هوایی زاهدان است هستند و اگر چادرملو موفق به پیروزی در این دیدار شود، یک هفته مانده به پایان لیگ، قهرمانی خود را قطعی کرده است. در دیگر بازی هدف سمنان و توس مسیر مشهد هم در سمنان به مصاف هم خواهند رفت.

کد خبر 632283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.