آغاز پروژه روشنایی بوستان‌های سطح شهر

شهردار شهر زرند از آغاز پروژه روشنایی بوستان‌های سطح شهر خبر داد و گفت: در تلاش هستیم طی چند ماه آینده مشکل روشنایی بوستان‌های سطح شهر بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده به اتمام برسد.

علی ضیاءالدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به پروژه روشنایی بوستان‌های شهر زرند، اظهار کرد: در تلاش هستیم تا در چند ماه آینده مشکل روشنایی بوستان‌های سطح شهر بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده به اتمام برسد.

وی افزود: در نخستین اقدام، روشنایی بوستان محله فجر در خیابان مدرس و بوستان شهرک زیتون زرند توسط نیروهای شهرداری انجام شد.

شهردار زرند در خصوص ساماندهی بوستان ۷ تیر (سلمان فارسی)، گفت: با هدف کاهش نقاط بی‌دفاع شهری، ارتقای امنیت و رفاه شهروندان عملیات ساماندهی و تأمین روشنایی بوستان شهدای ۷ تیر آغاز شد.

ضیاء‌الدینی از ساماندهی و ایجاد گل کاری‌های زیبا در بلوارهای ورودی شهر خبر داد و تصریح کرد: با توجه به رویکردهای مدیریت شهری در لطافت و ایجاد نشاط در فضاهای شهری طرح گل‌کاری در بلوارهای ورودی شهر اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه بلوار شهید حاج قاسم سلیمانی و جانبازان از مهمترین ورودی‌های شهر زرند است، گفت: این بلوارها از شریان‌های اصلی شهر است و روزانه تعداد زیادی از شهروندان و مسافران در این مسیر تردد دارند و سعی داریم با کاشت انواع گل‌های فصلی و دائمی زیبایی خاصی به این بلوار ببخشیم.

وی افزود: با پایان یافتن عملیات خاک‌ریزی، کوددهی و کاشت گل‌ها در دستور کار شهرداری قرار خواهد گرفت.

کد خبر 632239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.