دیدار ساعی با نماینده مجلس شورای اسلامی و امام جمعه موقت اصفهان+عکس

رئیس فدراسیون تکواندو، روزهای گذشته با سفر به اصفهان نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی و امام جمعه موقت اصفهان رفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو که روزهای گذشته به اصفهان سفر کرده بود، همراه با سیدحسین عباسی، شهرام الله‌آبادی و جواد ابن‌یمین به دیدار مهدی طغیانی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی و سیدابوالحسن مهدوی، امام جمعه موقت اصفهان رفت.

ساعی در دیدار با نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، گزارشی در رابطه با عملکرد تکواندو ایران و اصفهان ارائه داد و از عملکرد هیئت تکواندو استان اصفهان در زمان ریاست شهرام الله‌آبادی تقدیر کرد.

وی همچنین درخصوص عدم‌حمایت مسئولان ورزش استان اصفهان از این رشته مدال‌آور المپیکی گلایه کرد و گفت: با توجه به اینکه تکواندو استان اصفهان یکی از مهم‌ترین و تأثیرگذارترین قطب‌های تکواندو در ورزش ایران است و تعداد زیادی ملیپ‌وش دارد، اما از طرف مسئولان حمایت نمی‌شود که در آینده به این رشته لطمه خواهد زد.

مهدی طغیانی، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ضمن خسته نباشید به مجموعه تکواندو ایران و اصفهان ابراز امیدواری کرد که در آینده برنامه‌های مؤثری در جهت توسعه ورزش تکواندو استان اصفهان در زمینه‌های آموزشی و سخت‌افزاری و پیگیری‌های لازم برای جذب باشگاه‌های بزرگ استان اصفهان در راستای حمایت از ورزش تکواندو انجام شود. طغیانی همچنین قول داد که از شخص وزیر ورزش پیگیری‌های لازم را برای تکواندو استان اصفهان انجام دهد.

دیدار ساعی با نماینده مجلس شورای اسلامی و امام جمعه موقت اصفهان+عکس

به گزارش ایمنا، در پایان این دیدار شهرام الله‌آبادی در رابطه با عملکرد هیئت تکواندوی اصفهان و وضعیت تکواندوی استان توضیحاتی ارائه داد.

کد خبر 632231

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.