زیدان پیشنهادی مربیگری میزبان جام‌جهانی ۲۰۲۶ را رد کرد!

زین‌الدین زیدان، پیشنهاد تیم ملی مردان ایالات متحده را برای سرمربیگری در این تیم رد کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، طی روزهای گذشته آمریکایی‌ها پیشنهادی را به اسطوره فرانسوی ارائه کردند که از نظر شخصی و ورزشی جذاب بود. این پیشنهاد با دستمزد پیشنهادی بالا و چشم‌انداز مربیگری کشوری که به صورت مشترک جام جهانی ۲۰۲۶ را میزبانی می‌کند، ارائه شد اما گفته می‌شود «زیدان» که آخرین بار مربی رئال‌مادرید بوده، برای رسیدن به نیمکت فرانسه تلاش می‌کند، حتی در شرایطی که «دیدیه دشان» به تازگی قرارداد خود را تمدید کرده است.

ایالات‌متحده درحال‌حاضر در حال بررسی یک حادثه خشونت‌آمیز خانگی در سال ۱۹۹۱ است که اخیراً از گذشته گرگ برهالتر مطرح شده است. قرارداد این سرمربی که در جام جهانی ۲۰۲۲ روی نیمکت سرمربی‌گری آمریکا بود، در هفته گذشته به پایان رسید و درحالی‌که احتمال تمدید او وجود دارد، فدراسیون درحال ارزیابی همه گزینه‌ها است.

با این وجود، آنتونی هادسون به عنوان سرمربی موقت آمریکا انتخاب شد، اگرچه بعید است که او به عنوان سرمربی دائمی انتخاب شود.

با درنظرگرفتن این موضوع، اهداف جالب زیادی برای هدایت فوتبال ایالات متحده وجود دارد که از سوی آنها دنبال می‌شود، از نام‌های بزرگی مانند مائوریسیو پوچتینو و مائورو بیلسا که هر تیمی ندارند، تا پیشکسوتان عرصه ملی مانند تیته، لوئیس انریکه و یوآخیم لوو، که همگی آنها نیز درحال‌حاضر بدون تیم هستند.

تحقیقات مداوم فدراسیون فوتبال آمریکا در مورد برهالتر (و ادعاهایی مبنی بر باج‌گیری خانواده جیو رینا از او) می‌تواند شفافیت بیشتری درمورد آینده این برنامه ارائه دهد. درباره بازی‌های تدارکاتی، ایالات متحده دو بازی دوستانه آینده را برابر کلمبیا و صربستان به عنوان بخشی از اردوی سالانه در ماه ژانویه برنامه‌ریزی کرده است.

کد خبر 632199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.