برای آسفالت معابر تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم

رئیس شورای اسلامی شهر سیرجان گفت: شهرداری در اجرای پروژه آسفالت موفق عمل کرده است، اما تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم.

حسن خدامی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا ضمن ابراز رضایت از روند اصلاح کار و پیشرفت عملیات آسفالت معابر شهری توسط شهرداری سیرجان اظهار کرد: شهرداری در اجرای آسفالت موفق عمل کرده است اما کارهای بیشتری باید صورت گیرد.

وی گفت: تلاش حوزه معاونت عمرانی، فنی و زیربنایی شهرداری در سال ۱۴۰۱ به‌خصوص در محلات کم‌برخوردار شهر که بسیاری از معابر آن بهسازی و آسفالت شده، قابل قبول است و جا دارد از زحمات این مجموعه تشکر کنم.

رئیس شورای اسلامی شهر سیرجان افزود: سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری سیرجان با توجه به شرایط جوی، همزمان با اجرای پروژه فاضلاب شهری در اجرای آسفالت پروژه تلاش بی‌وقفه‌ای داشت که قابل تقدیر است.

وی ادامه داد: این سازمان بدون تعطیلی کار می‌کند و شهرداری سیرجان در این بخش موفق عمل کرده است.

خدامی‌پور گفت: عملیات آسفالت شهر تمام نشده است و هنوز تا وضعیت مطلوب آسفالت فاصله داریم، اما با وجود مشکلات اقتصادی و تغییر هزینه‌های عمرانی، روند اصلاح و سرعت آسفالت به نسبت دیگر شهرهایی که با آن‌ها در ارتباط هستیم، مورد قبول است و از تلاش همکاران در شهرداری سیرجان قدردانی می‌کنم.

کد خبر 632187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
    0 0
    با این همه ثروت و منابع سیرجان (معدن عظیم گل گهر ، دهها کارخانه فولاد ،گندله و،معدن تخت گنبد،منطقه ویژه اقتصادی و...)این وضع آسفالت در شان مردم شریف سیرجان نیست