چهره‌های موفق به جوانان و نوجوانان معرفی شوند/ تقویت زیرساخت‌های مورد نیاز نیروی انتظامی

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: نیاز است چهره‌های موفق حوزه‌های مختلف به جوانان و نوجوانان معرفی تا توانمندی آن‌ها به دیگران ارائه شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد نورصالحی امروز _یکشنبه هجدهم دی_ در نطق پیش از دستور هفتادویکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: به مناسبت تقارن جلسه امروز با ایام مبارک میلاد حضرت زهرا (س) و گرامیداشت روز زن و مادر جمعی از بانوان فرهیخته اصفهان در حوزه‌های مختلف تجلیل می‌شوند.

وی افزود: امسال در اقدامی نو، رهبر معظم انقلاب دیدار اختصاصی با جمعی از بانوان سراسر کشور داشتند، شورای اسلامی شهر اصفهان نیز به نوبه خود از تعدادی از بانوان فرهیخته در حوزه‌های مختلف تجلیل می‌کند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: این بانوان فرهیخته الگو و مایه افتخار جامعه هستند، البته اگر قرار بود از تمام بانوان فعال تجلیل کنیم، تعداد آنها بسیار بود به همین علت شهرداری در مراسم دیگری از جمع بیشتری از بانوان فعال عرصه‌های مختلف تجلیل خواهد کرد.

نورصالحی خاطرنشان کرد: نیاز است چهره‌های موفق حوزه‌های مختلف به جوانان و نوجوانان معرفی تا توانمندی آن‌ها به دیگران ارائه شود.

وی اظهار کرد: انتظار شورای اسلامی شهر از دستگاه‌های اجرایی مختلف به ویژه شهرداری اصفهان این است که مجموعه جشن‌های میلاد حضرت فاطمه (س) با کیفیت مناسب برگزار شود.

آمادگی شورای اسلامی شهر برای تقویت زیرساخت‌های مورد نیاز نیروی انتظامی

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با تجلیل از خدمات «سردار حسین اشتری» فرمانده سابق فراجا گفت: انتصاب «سردار احمدرضا رادان» که از فرماندهان موفق این عرصه بوده است را به عنوان فرمانده جدید فراجا تبریک می‌گویم؛ هر دو نفر از همشهریان ما هستند که نشان می‌دهد مجاهدت‌ها، تلاش‌ها و شایستگی‌های مدیران اصفهانی باعث شده است تا همواره در سطح نخست کشور فعالیت داشته باشند.

نورصالحی تصریح کرد: در این راستا شورای اسلامی شهر آمادگی دارد که به تقویت و توسعه زیرساخت‌های مورد نیاز نیروی انتظامی در شهر اصفهان کمک کند.

کد خبر 632179

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.