درخواست استانداری اصفهان جهت تامین گاز و قطع مصرف مازوت

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: مصرف مازوت توسط صنایع، تصمیم ملی است تا بتوان گاز مورد نیاز کشور را تامین کرد، همچنین به وزارت نفت و نیرو درخواست دادیم تا با توجه به شرایط آلودگی هوا تدبیری انجام دهند و برای نیروگاه‌ها گاز تامین کنند.

منصور شیشه‌فروش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درباره موضع استانداری برای استفاده‌نکردن صنایع از مازوت، اظهار کرد: پیگیری‌ها همچنان ادامه دارد و استانداری اصفهان در این راستا پیگیری‌های بسیاری انجام داده است.

وی ادامه داد: مصرف مازوت توسط صنایع، تصمیم ملی است تا بتوان گاز مورد نیاز کشور را تأمین کرد، همچنین به وزارت نفت و نیرو درخواست دادیم تا با توجه به شرایط آلودگی هوا تدبیری انجام دهند و برای نیروگاه‌ها گاز تأمین کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان تصریح کرد: امیدواریم پیگیری‌ها به نتیجه برسد، این در حالی است که لازمه به نتیجه رسیدن پیگیری‌ها و مصرف نکردن صنایع از مازوت، مستلزم همکاری تمام دستگاه‌های مربوطه از جمله بخش‌های دولتی است؛ باید تمام بخش‌ها در مصرف گاز صرفه‌جویی کنند.

وی اضافه کرد: درحال‌حاضر محدودیت مصرف گاز برای صنایع و مصارف خانگی و اداری ایجاد شده است، به اداره‌ها ابلاغ کردیم که دمای ۱۸ درجه سانتی‌گراد را رعایت کنند، همچنین بازدیدها به صورت مداوم انجام و اخطارهای لازم ابلاغ می‌شود و تیم‌های شرکت گاز با مراجعه به اماکن مختلف از مصرف بی‌رویه گاز جلوگیری می‌کنند.

کد خبر 632133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.