خرید ۶۱ دستگاه اتوبوس/ اجرای نهضت آسفالت در شهر

شهردار گرگان از خرید ۶۱ دستگاه اتوبوس شهری خبر داد و گفت: نصب دوربین در شش نقطه شهر با اعتباری بیش از ۳ میلیارد تومان انجام شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید محمدرضا سیدالنگی امروز _ شنبه هفدهم دی‌ _ در صحن علنی شورای شهر گرگان با اشاره به عبور شهرداری گرگان از رویکرد عمرانی‌خدماتی به سمت فرهنگی‌اجتماعی اظهار کرد: شهرداری در برگزاری مناسبت‌های فرهنگی‌اجتماعی ازجمله دهه فاطمیه و سالروز حاج قاسم سلیمانی همکاری داشت و در منطقه عدالت ۲۲ و ۴۱ با وجود اغتشاشات اقدام به برپایی موکب عزاداری حضرت فاطمه‌ زهرا (س) کرد.

وی از تشکیل کمیته صلح و سازش در شهرداری به‌منظور رفع اختلاف بین شهروندان و شهرداری با همکاری دادگستری کل استان گلستان خبر داد و افزود: تشکیل این کمیته یکی دیگر از اقدامات مهم مدیریت شهری در این مدت بود که احکام آن نیز صادر شد.

شهردار گرگان گفت: با اجرای پروژه هوشمندسازی در شهرداری گرگان، صدور پروانه، حذف پرونده‌های کاغذی در حوزه حمل‌ونقل و صدور استعلام‌ها و احکام اداری و کارگزینی انجام شده است.

سیدالنگی با بیان اینکه از بین جوانان نخبه بومی شهر گرگان شش سرباز وظیفه در سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان برای حوزه آموزش جذب شده است، گفت: ۲۷ نیروی آتش‌نشان به کارگیری شدند.

وی با بیان اینکه ۵۷ نفر از نیروهای شهرداری که جزو خانواده ایثارگران بودند رسمی شدند، افزود: ۴۱ نفر از کارکنان پیمانی شهرداری رسمی شدند و تا پایان سال نیز استخدام رسمی ۲۷۴ نیروی شهرداری انجام می‌شود.

شهردار گرگان با بیان اینکه برای نخستین بار تیم بسکتبال شهرداری گرگان در مسابقات غرب آسیا شرکت کرد، افزود: در بازی‌های گذشته به‌ویژه در بازی با تیم عراق نیز تیم شهرداری گرگان برد ۴۰امتیازی را کسب کرد.

سیدالنگی از عملیات روکش آسفالت معابر شهری و آسفالت کوچه‌های خاکی خبر داد و گفت: با همکاری شورای شهر برای توسعه حوزه حمل‌ونقل ۶۱ دستگاه اتوبوس شهری خریداری و در نیمه نخست سال ۱۴۰۲ تحویل داده می‌شود.

وی با بیان اینکه پروژه نیمه‌تمام جایگاه سی‌ان‌جی منطقه سعدآباد به اتمام رسید، گفت: ۳۰ دستگاه تاکسی شهری به همیاران و داوطلبان آتش‌نشانی شهرداری گرگان پیوستند.

شهردار گرگان از نصب دوربین در شش نقطه شهر با اعتباری بیش از سه میلیارد تومان خبر داد و گفت: با پلیس راهور برای تعیین تکلیف ترافیک شهری در معابر خیابان‌های شهدا و رسالت و شهید رجایی جلساتی برگزار شده که در صورت پذیرفته شدن طرح در شورای ترافیک، این طرح با حدود دو میلیارد تومان هزینه اجرا خواهد شد.

سیدالنگی از همکاری شهرداری و شورای شهر در تعیین تکلیف پروژه کارخانه وجه خبر داد و گفت: اجرای این پروژه موجب رونق اقتصادی و اشتغال‌زایی شهر گرگان می‌شود.

وی با بیان اینکه پرونده پارک جهان‌نما یکی از مشکلات معوق‌مانده شهرداری بود، ادامه داد: با پیگیری‌هایی که در دادگستری انجام دادیم، ۱۴۰۰ مترمربع از زمین پارک جهان‌نما تعیین تکلیف و بقیه زمین به مالکان تحویل داده شد.

شهردار گرگان گفت: همکاری در برگزاری جشنواره قرآنی، اقوام، موسیقی نواحی، و مراسم دهه فاطمیه و بصیرت و حضور شهیدان خوشنام در سطح شهر، و نشست با خانواده شهرداری از دیگر اقدامات فرهنگی شهرداری است.

کد خبر 632109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.