ظرفیت باتری گوشی Honor X7a چقدر است؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که انرژی مورد نیاز گوشی Honor X7a با استفاده از یک باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گوشی Honor X7a که اخیراً در چین عرضه شده دارای نمایشگر ۶.۷ اینچی LCD با رزولوشن +HD و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز است. حسگر اثرانگشت این محصول با کلید پاور آن در لبه کناری ادغام شده است. یک دوربین چهارگانه نیز در پنل پشتی گوشی ذکر شده تعبیه شده که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین فوق‌عریض هشت مگاپیکسلی، دوربین ماکرو دو مگاپیکسلی و دوربین تشخیص عمق دو مگاپیکسلی می‌شود. دوربین سلفی آن نیز به حسگر پنج مگاپیکسلی مجهز شده است.

گوشی Honor X7a از تراشه مدیاتک MT6765H بهره می‌برد که با ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه شده است البته کاربران می‌توانند با استفاده از کارت حافظه microSD حافظه آن را تا یک ترابایت افزایش دهند. انرژی مورد نیاز این محصول با استفاده از یک باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود و از فناوری شارژ سریع ۲۲.۵ واتی بهره می‌برد.

گوشی Honor X7a با استفاده از رابط کاربری Magic UI 6.1 مبتنی بر Android 12 اجرا می‌شود. این محصول از اتصالات 4G، Wi-Fi، بلوتوث ۵.۱، یک پورت USB-C و یک جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری پشتیبانی می‌کند. گوشی هوشمند ذکر شده با قیمت ۱۱۶ دلار و در رنگ‌های آبی، نقره‌ای و مشکی عرضه می‌شود.

کد خبر 632090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.