گوشی Oppo A78 5G چه ویژگی‌هایی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی Oppo A78 5G دارای نمایشگر ۶.۶ اینچی LCD است و از تراشه مدیاتک دایمنسیتی ۷۰۰ بهره می‌برد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت اوپو قصد دارد یک گوشی میان‌رده جدید به نام Oppo A78 5G را وارد بازار کند. این محصول اخیراً در سایت‌های مختلف صدور گواهی با شماره مدل CPH2495 مشاهده شده است و انتظار می‌رود که به عنوان جایگزین Oppo A77 معرفی شود. محصول جدید ممکن است در بازارهای مختلف آسیا مانند هند در تاریخ ۱۴ ژانویه عرضه شود.

گوشی Oppo A78 5G دارای نمایشگر ۶.۶ اینچی LCD است و از تراشه مدیاتک دایمنسیتی ۷۰۰ بهره می‌برد. دایمنسیتی ۷۰۰ یک پردازنده مقرون‌به‌صرفه است که با فرآیند مدرن هفت نانومتری تولید می‌شود و دارای دو هسته سریع ARM Cortex-A76 با فرکانس ۲.۲ گیگاهرتز و ۶ هسته کم مصرف Cortex-A55 با فرکانس حداکثر دو گیگاهرتز است. این تراشه با هشت گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه است.

با توجه به گزارش‌های منتشر شده، گوشی Oppo A78 5G دارای یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و یک دوربین دو مگاپیکسلی تشخیص عمق یا ماکرو است. یک دوربین سلفی هشت مگاپیکسلی نیز روی نمایشگر این محصول تعبیه شده است. انرژی مورد نیاز گوشی Oppo A78 5G با استفاده از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود و از فناوری شارژ سریع ۳۳ واتی SuperVOOC بهره می‌برد. این محصول با استفاده از رابط کاربری ColorOS 13 مبتنی بر سیستم‌عامل Android 13 OS اجرا می‌شود.

کد خبر 632089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.