سه انتصاب جدید ضرغامی در وزارت میراث فرهنگی را بشناسید

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی طی حکمی، علی طلوعی را به‌عنوان «معاون توسعه مدیریت و منابع»، سعید اوحدی را به‌عنوان «مشاور وزیر در امور راهبردی» و حسین ساری را به‌عنوان «مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی و امور بین‌الملل» منصوب کرد.

به گزارش ایمنا، به نقل از وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، سید عزت‌الله ضرغامی در حکمی، علی طلوعی را به‌عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی منصوب کرد.

در متن حکم علی طلوعی آمده است: ضمن تشکر از خدمات ارزشمند برادر پرتلاش و آزاده سرافراز جناب آقای مهندس سعید اوحدی و با توجه به ماموریت جدید ایشان و نظر به شایستگی‌های فردی و تخصصی و دانش و تجربه ارزشمند در حوزه برنامه‌ریزی و مدیریت، طی این حکم به سمت «معاون توسعه مدیریت و منابع» منصوب می‌شوید.

پشتیبانی موثر از حوزه‌های مختلف ماموریتی، تامین منابع مالی و انسانی، جذب اعتبارات متنوع وزارتخانه، تسهیل ارتباط با بخش خصوصی و ظرفیت‌های مردمی، تلاش در جهت شفافیت رفتارها و از بین بردن زمینه‌های فساد اداری و بوروکراسی منفی و بازدارنده، رسیدگی به امور رفاهی و افزایش انگیزه‌های همکاران، ازجمله وظایف جنابعالی است.

کارنامه موفق شما در مسئولیت حوزه وزارتی و امور بین‌الملل در طول این مدت، پشتوانه‌ای ارزشمند برای موفقیت در این مسئولیت خطیر است.

از خداوند متعال توفیقات جنابعالی در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و مکتب نورانی امام خمینی (ره) و عمل به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) را خواهانم.

مدیرکلی دفتر وزارتی و امور بین‌الملل وزارت میراث‌فرهنگی، مدیرکلی صداوسیمای مرکز گیلان، ریاست مرکز تحقیقات صداوسیما و قائم‌مقامی معاونت پژوهش، برنامه‌ریزی و نظارت رسانه ملی، بخشی از سوابق علی طلوعی است.

سه انتصاب جدید ضرغامی در وزارت میراث فرهنگی

مشاور وزیر میراث‌فرهنگی در امور راهبردی منصوب شد

همچنین با حکم وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، سعید اوحدی به‌عنوان «مشاور وزیر در امور راهبردی» منصوب شد.

در حکم سعید اوحدی آمده است: با تقدیر از تلاش‌های موفق جنابعالی در مسئولیت معاونت توسعه مدیریت و منابع و خدمات ارزنده در طول این مدت و نظر به درخواست‌های مکرر برای پیگیری پروژه‌های مهم و آینده‌ساز برای حوزه ماموریتی وزارتخانه، بدین‌وسیله ضمن قبول استعفا و نظر به تعهد و شایستگی و تجربه ارزشمندتان به سمت «مشاور وزیر در امور راهبردی» منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود با همکاری معاونت گردشگری و بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های داخلی و خارجی، تصمیمات مهم و پروژه‌های بزرگ و راهبردی را با دقت و براساس سیاست‌های کلان وزارتخانه پیگیری کنید و به نتیجه برسانید.

از خداوند متعال توفیقات جنابعالی در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و مکتب نورانی امام خمینی (ره) و عمل به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) را خواهانم.

معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت میراث‌فرهنگی، معاون رئیس‌جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و رئیس سازمان حج و زیارت، بخشی از سوابق سعید اوحدی است.

سه انتصاب جدید ضرغامی در وزارت میراث فرهنگی

مدیرکل حوزه وزارتی و امور بین‌الملل وزارت میراث فرهنگی منصوب شد

ضرغامی، حسین ساری را به‌عنوان مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی و امور بین‌الملل منصوب کرد.

در متن حکم حسین ساری آمده است: نظر به شایستگی‌های فردی و دانش و تجربه ارزشمند تخصصی و مدیریتی، طی این حکم به سمت «مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی امور بین‌الملل» منصوب می‌شوید.

حوزه وزارتی تقاطع فکری، اجرایی، ستادی و استانی است که باید با تدبیر و برنامه‌ریزی دقیق و براساس نظام تحول وزارتخانه مدیریت شود. جنابعالی ماموریت دارید تا با مشورت و بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های سازمانی، امکان ارتباط مستمر مدیران و بدنه کارکنان با راس وزارتخانه و زمینه مناسب برای تحقق راهبردهای سازمان را فراهم کنید.

قدرت تعامل، اخلاق نیکو و توانمندی در برنامه‌ریزی و اجرا و همچنین کارنامه موفق شما در مسئولیت اداره صندوق توسعه صنایع‌دستی، فرش دستباف و احیا و بهره‌برداری از اماکن تاریخی و فرهنگی در طول این مدت، پشتوانه‌ای ارزشمند برای موفقیت در این مسئولیت خطیر است.

از خداوند متعال توفیقات جنابعالی در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و مکتب نورانی امام خمینی (ره) و عمل به منویات مقام معظم رهبری را خواهانم.

حسین ساری مدیرعاملی و رئیس هیئت‌مدیره صندوق توسعه صنایع‌دستی و فرش دستباف و احیا و بهره‌برداری از اماکن تاریخی و فرهنگی، مدیریت شبکه قرآن و معارف سیما و مدیرکلی پویانمایی صداوسیما را در سوابق اجرایی خود دارد.

کد خبر 632059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.