خاموشی ماینرهای قاچاق در اصفهان

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از کشف ۱۰ دستگاه ماینر قاچاق به ارزش ۸۰۰ میلیون ریال در عملیات ماموران انتظامی این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسین بساطی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری و استفاده غیرمجاز از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال توسط فردی در یکی از محلات اصفهان، بلافاصله بررسی موضوع برای دستگیری متهم یا متهمان و کشف تجهیزات قاچاق در دستورکار ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران کلانتری ۲۳ این فرماندهی پس از انجام مجموعه اقدامات هوشمندانه پلیسی و کسب اطمینان از صحت و سقم موضوع، با هماهنگی مقام قضایی به محل اعزام و در بازرسی به عمل آمده موفق به کشف تعداد ۱۰ دستگاه ماینر قاچاق که بدون مدارک قانونی و معتبر گمرکی بود شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با بیان اینکه ارزش کالای قاچاق کشف‌شده بنا به اظهار نظر کارشناسان ۸۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این راستا دو متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شدند.

وی خاطرنشان کرد: برخورد با قاچاق کالا و مخلان نظام اقتصادی کشور از اولویت‌های فراجا بوده و از شهروندان می‌خواهیم در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت غیرمجاز در زمینه قاچاق کالا و استخراج غیرقانونی ارز دیجیتال، بلافاصله مراتب را از طریق شماره تماس ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 632045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.