کشف ۵۳ فقره کلاهبرداری در قالب خریدوفروش خودرو

فرمانده انتظامی شهرستان آران و بیدگل گفت: فردی که با ترفندهای مختلف در قالب خریدوفروش خودرو اقدام به ۵۳ فقره کلاهبرداری از شهروندان کرده بود، دستگیر شد.

سرهنگ غلامرضا هاشمی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در پی اعلام شکایت چند نفر از شهروندان مبنی بر اینکه فردی در قالب خریدوفروش خودرو اقدام به کلاهبرداری از آن‌ها کرده است، بررسی موضوع به‌صورت ویژه در دستورکار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا ماموران با انجام اقدامات هوشمندانه پلیسی، پی به حضور متهم در یکی از استان‌های همجوار برده و پس از هماهنگی با مرجع قضایی در عملیاتی ضربتی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آران و بیدگل با اشاره به اینکه در بررسی‌های انجام‌شده مشخص شد متهم با ترفندهای مختلف از طریق خریدوفروش خودروهای بدون اصالت و متعلق به غیر، اقدام به کلاهبرداری از شهروندان در این شهرستان و سایر استان‌های کشور می‌کرده است، تصریح کرد: تاکنون ۵۳ شاکی در رابطه با کلاهبرداری‌های این متهم شناسایی شدند و اقدامات لازم برای بررسی میزان دقیق مبلغ کلاهبرداری و شناسایی شاکیان احتمالی دیگر همچنان ادامه دارد.

وی به شهروندان توصیه کرد: قبل از انجام هرگونه معامله‌ای، از اصالت و معتبر بودن مدارک شناسایی موردمعامله اطمینان حاصل کنید و هرگونه موارد مشکوک را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس گزارش دهید.

کد خبر 632042

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.