آغاز عملیات اصلاح و به‌روزرسانی تابلوهای فرمان تله‌سیژ ناژوان

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان گفت: عملیات اصلاح و به‌روزرسانی تابلوهای فرمان تله‌سیژ ناژوان با همکاری یک شرکت دانش‌بنیان داخلی با دارا بودن بیش از دو دهه سابقه کار در حوزه اتوماسیون صنعتی آغاز شده است.

به گزارش ایمنا، سعید ساکت با اشاره به عملیات اصلاح و به‌روزرسانی تابلوهای فرمان تله‌سیژ ناژوان اظهار کرد: تله‌سیژ به‌واسطه موقعیت جغرافیایی و حضور در پهنه سبز منطقه ناژوان از طبیعت بکر جهت حضور گردشگران برخوردار بوده است، به همین دلیل توجه به کیفیت بخش‌های مختلف آن شامل فنی، برقی، مکانیکی و خدماتی به منظور ارائه خدمات با کیفیت و قابل توجه به مردم و گردشگران از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی افزود: در راستای تأمین مستمر ایمنی ابرسازه‌های تفریحی کلان‌شهر اصفهان و تداوم این عملیات برای نخستین‌بار، نسبت به اصلاح و به‌روزرسانی تابلوهای فرمان (PLC) و نقشه‌های مدارهای برقی تله‌سیژ ناژوان اقدام شد.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان با بیان اینکه این اقدام به منظور بهبود عملکرد خط تله‌سیژ ناژوان صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: این پروژه در مدت زمان دو هفته با حضور متخصصان داخلی یک شرکت دانش‌بنیان و دارای بیش از دو دهه سابقه در حوزه اتوماسیون‌های صنعتی و کارکنان متخصص شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی سپاهان انجام می‌شود.

وی اظهار کرد: از مزایای اصلاح و به‌روزرسانی تابلوهای فرمان و نقشه‌های مدارهای برقی می‌توان به تحصیل در امور تعمیرات و نگهداری، دسترسی به نقشه‌های به‌روز شده برق، حذف خطاهای سیستم مدارهای فرمان و افزودن موارد درخواست شده توسط شرکت بازرسی معتمد اداره‌کل استاندارد اشاره کرد.

کد خبر 631978

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.