بهبود عملکرد اتوبوس‌رانی یورک‌شر با هوش مصنوعی

یورک‌شر، شهرستانی تاریخی در شمال انگلستان، به‌زودی و به دنبال بهره‌گیری از کلان داده‌ها تحولات بی‌شماری را در بخش حمل‌ونقل عمومی تجربه خواهد کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، مدیران یورک‌شر در نظر دارند با استفاده از کلان‌داده‌ها و هوش جابه‌جایی، عملکرد اتوبوس‌های عمومی شهری را بهبود ببخشند و تجربه بهتری را از سفر به وسیله آن‌ها برای شهروندان به ارمغان بیاورند. این اقدام افزایش نقاط توقف اتوبوس‌های عمومی را به دنبال خواهد داشت و به همین دلیل افراد بیشتری را به عبور و مرور از طریق این خودروها سوق خواهد داد. توقف به‌موقع اتوبوس‌های عمومی در هر ایستگاه از دیگر مزایای بهره‌گیری از کلان‌داده‌ها خواهد بود که به کاهش زمان هدررفته شهروندان هنگام عبور و مرور منجر خواهد شد و رضایت آن‌ها از سفر به وسیله اتوبوس‌های عمومی را افزایش خواهد داد.

بهره‌گیری از کلان داده‌ها برای بهبود عملکرد ناوگان اتوبوس‌رانی در یورک‌شر

بهبود سیستم‌های زمان اجرا در اتوبوس‌های عمومی

مدیران یورک‌شر به منظور بهبود عملکرد سیستم‌های زمان اجرا در اتوبوس‌های عمومی از هوش مصنوعی بهره خواهند گرفت که به دنبال آن، امکان تجزیه و تحلیل خودکار اطلاعات حاصل از منابع کلان داده‌ها در سراسر شبکه فراهم می‌آید. در واقع، اطلاعاتی که از کلان داده‌ها جمع‌آوری می‌شود برای تجزیه و تحلیل به سیستم‌های زمان اجرا و مجهز به هوش مصنوعی منتقل می‌شود و سپس امکان بهره‌گیری از آن‌ها برای توجه بیشتر به جزئیات عملکرد شبکه فراهم می‌آید که این امر به سهم خود افزایش اعتماد مسافران به تردد بهتر از طریق اتوبوس‌های عمومی را به دنبال خواهد داشت. جالب است بدانید که تا پیش از این اقدام، انجام تجزیه و تحلیل‌های ذکرشده ماه‌ها طول می‌کشید، با این حال بهره‌گیری از کلان‌داده‌ها این زمان را به تنها چند ساعت یا حتی چند دقیقه کاهش خواهد داد.

برنامه‌ریزان یورک‌شر امیدوار هستند اقدامات جدید و بهبود وضعیت تردد از طریق اتوبوس‌های عمومی افراد بیشتری را به اتخاذ این خودروها سوق دهد که به دنبال آن، تحقق اهداف شهر در زمینه کاهش انتشار کربن سرعت بیشتری خواهد یافت، ضمن این‌که سلامت جسمی شهروندان نیز بهبود قابل توجهی را تجربه خواهد کرد.

بهره‌گیری از کلان داده‌ها برای بهبود عملکرد ناوگان اتوبوس‌رانی در یورک‌شر

کد خبر 631928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.