گوشه‌ای از عملیات سرایاالقدس و گردان‌های جنین+ فیلم

واحد اطلاع‌رسانی سرایاالقدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین گوشه‌ای از توانمندی‌ها و عملیات مبارزان خود علیه ارتش رژیم صهیونیستی را در قالب نماهنگ به تصویر کشید.

به گزارش ایمنا، در یک نماهنگ منتشر شده مبارزان سرایاالقدس درحال طراحی عملیات، تمرین نظامی، بمب‌گذاری و منهدم کردن خودروهای ارتش رژیم صهیونیستی مشاهد می‌شوند.

این نماهنگ با پیام «تا زمانی که هریک از بخش‌های خاک ما در اشغال است، جهاد متوقف نخواهد شد» به پایان می‌رسد.

نماهنگ دیگری نیز از گردان جنین وابسته به سرایاالقدس در کرانه باختری منتشر و گوشه‌ای از عملیات آنها علیه نظامیان رژیم صهیونیستی به تصویر کشیده شده است.

در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی در مناطق مختلف کرانه باختری رود اردن عملیات ضد صهیونیستی در طول ماه‌های اخیر به‌شدت افزایش یافته است؛ به گونه‌ای که سران سیاسی و نهادهای نظامی و امنیتی این رژیم به ناتوانی خود در مقابله با این عملیات‌ها اذغان کرده‌اند و درباره گسترش آن هشدار می‌دهند.

تا پیش از این صهیونیست‌ها فقط در جنوب سرزمین‌های اشغالی و در منطقه غزه با فلسطینی‌ها درگیر بودند، اما هم‌اکنون کرانه باختری در شرق فلسطین به دلیل مسلح شدن جوانان آن به کمینگاهی برای صهیونیست‌های بزدل تبدیل شده و خواب راحت را از چشمان آنها گرفته است.

کد خبر 631916

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.