کاشت ۱۲۰ اصله نهال به یاد شهدا و مفاخر قزوین

شهردار قزوین گفت: شهرداری در راستای اجرای پویش ملی ایران سبز و تحت عنوان جهاد مردمی، ۱۲۰ اصله نهال سرو را با همکاری اداره کل ثبت احوال و منابع طبیعی در محوطه اداره کل ثبت احوال کاشته است.

مهدی صباغی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به ادامه عملیات خشکه‌گیری و هرس درختان در قزوین، اظهار کرد: خشکه‌گیری و هرس درختان به منظور رفع خطر شاخه‌های خشک و جلوگیری از بروز حوادث احتمالی ناشی از شکسته شدن هنگام وزش بادهای شدید، حذف شاخه‌های بیمار، زیباسازی منظر شهر و آراستگی درختان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه هرس و جمع‌آوری علف‌های هرز در پارک عظیمیه در حال انجام است، افزود: این عملیات با همکاری ایستگاه پنج سازمان پسماند و با هدف نگهداری و بهبود وضعیت فضای سبز در دستور کار شهرداری است.

شهردار قزوین از کاشت ۱۲۰ اصله نهال سرو به یاد شهدا و مفاخر استان قزوین در محوطه اداره کل ثبت احوال خبر داد و خاطرنشان کرد: شهرداری در راستای پویش ملی ایران سبز و تحت عنوان جهاد مردمی، ۱۲۰ اصله نهال سرو را با همکاری اداره کل ثبت احوال و منابع طبیعی در محوطه اداره کل ثبت احوال کاشت.

صباغی از بازگشایی نهر آب در محله حسن‌آباد واقع در ناحیه اندیشه به درخواست اهالی این محله خبر داد و تصریح کرد: هدف از این اقدام جلوگیری از آب‌گرفتگی معابر و هدایت مناسب آب‌های سطحی بوده که توسط عوامل اجرایی معاونت خدمات شهری منطقه دو شهرداری در حال انجام است.

وی گفت: لایروبی و پاکسازی زیر پل‌های فلزی بلوار میرزا کوچک خان با هدف جلوگیری از انتشار بوی نامطبوع توسط عوامل اجرایی ایستگاه شماره دو خدمات مدیریت پسماند شهرداری قزوین به درخواست شهروندان انجام شد.

شهردار قزوین از مرمت جداول فرسوده معابر ناحیه اندیشه توسط عوامل معاونت خدمات شهری منطقه با هدف هدایت آب‌های سطحی خبر داد و گفت: آذرماه امسال بیش از ۳۵ متر ترمیم و نصب جدول در ناحیه اندیشه انجام شده است.

صباغی با بیان اینکه ساخت و نصب مسیربندهای U شکل فلزی در پیاده‌روهای ناحیه مینودر ادامه دارد، افزود: این اقدام با هدف جلوگیری از ورود موتورسیکلت، ایمنی معابر و مناسب‌سازی پیاده‌روها برای تردد شهروندان انجام می‌شود.

کد خبر 631887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.