۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۷
وریا غفوری مصدوم شد!

وریا غفوری، مدافع‌راست باتجربه تیم فوتبال فولاد خوزستان دچار مصدومیت از ناحیه عضلانی شده و باید تحت مداوا و ریکاوری قرار بگیرد تا بدون مشکل خاصی در بازی‌های آینده برای تیمش به‌میدان برود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال ایران در فصل بیست‌ودوم طی سه‌روز گذشته با انجام بازی‌های هفته پایانی نیم‌فصل اول به پایان رسید و ۱۶ تیم لیگ‌برتری پس از انجام بازی‌های خود در جام‌حذفی، مجدداً به لیگ‌برتر بازمی‌گردند و بدون استراحت باید نیم‌فصل دوم را آغاز کنند.

فولاد خوزستان که یکی از پرمهره‌ترین تیم‌های فصل‌جاری لیگ‌برتر به‌شمار می‌رود و در جایگاه ششم جدول قرار گرفته است پس از مصاف برابر خوشه‌طلایی ساوه در جام‌حذفی باید در شهرآورد خوزستان و در چارچوب هفته شانزدهم لیگ‌برتر مقابل صنعت‌نفت آبادان بایستد.

یکی از اخبار جدیدی که از اردوگاه فولاد خوزستان می‌رسد نشان‌دهنده این است که وریا غفوری، مدافع باتجربه عنابی‌ها دچار مصدومیت شده است و درد عضلانی دارد. طبق گفته پزشک فولاد، وریاغفوری درد عضلانی داشت و برای تشخیص میزان مصدومیت وریا، از او عکس‌برداری شده که البته مشکل خاصی نداشته اما برای رسیدن به آمادگی کامل باید تحت ریکاوری قرار بگیرد.

کد خبر 631862

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.