کمک‌داور دیدار تراکتور و استقلال مصدوم نیست

محمدرضا ابوالفضلی، کمک‌داور خوب کشورمان که در جریان بازی امروز تراکتور و استقلال دچار مصدومیت شد، مشکل خاصی ندارد و می‌تواند در هفته‌های آینده نیز در بازی‌های لیگ‌برتر به قضاوت بپردازد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های فوتبال تراکتور تبریز و استقلال تهران پس از تأخیر ۲۴ ساعته در برگزاری دیدار هفته پانزدهم لیگ‌برتر ایران که دلیل آن بارش‌برف و شرایط جوی بود، امروز _جمعه شانزدهم دی‌ماه_ در ورزشگاه خالی از تماشاگر بنیان‌دیزل برابر یکدیگر صف‌آرایی کردند و در پایان تراکتور با دبل محمدمهدی قنبری به پیروزی خانگی ۲ بر صفر مقابل استقلال رسید.

در موقعیت ضدحمله استقلال در دقیقه ۴۹، محمدرضا ابوالفضلی در شرایطی که خودش را پا به پای یامگا به زمین تراکتور می‌رساند؛ سعید مهری، بازیکن نیمکت نشین استقلال به طور ناخواسته سد راهش شد و ابوالفضلی برای دقایقی به دلیل ناراحتی و احساس شدید درد از ناحیه کتف و دنده روی زمین افتاده بود.

مصدومیت ابوالفضلی که چند دقیقه‌ای از وقت بازی را تلف کرد، نگرانی‌هایی را پیرامون وضعیت این کمک داور به وجود آورد. در نگاه اول این کمک داور بین‌المللی تصور می‌کرد دنده‌اش دچار شکستگی شده اما بعد از معاینات‌پزشکی مشخص شد که دنده او ضرب دیده و خوشبختانه مشکل خاصی ندارد.

ابوالفضلی که با درد قضاوت بازی را ادامه داد و به پایان رساند، بعد از بازی به پزشک مراجعه کرد و مشخص شد که دنده او دچار ضرب دیدگی شده اما مشکل خاصی ندارد و می‌تواند در هفته‌های آینده نیز با نظر کمیته‌داوران فدراسیون فوتبال به قضاوت بپردازد.

کد خبر 631860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.