لیگ‌برتر تپانچه و تفنگ بانوان به پایان رسید

پانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ‌برتر تپانچه و تفنگ بانوان باشگاه‌های کشور با قهرمانی گلنوش سبقت‌اللهی و تیم سپاهان خاتمه یافت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته هفتم و پایانی پانزدهمین دوره لیگ‌برتر تپانچه زنان به میزبانی باشگاه فولاد هرمزگان و انجام چهار دیدار برگزار شد؛ در پایان رقابت‌های این هفته که در سایت تیراندازی مجموعه‌ورزشی آزادی تهران برگزار شد، تیم‌های هیئت‌قم و آتبین برابر هیئت‌فارس و هیئت‌البرز به برتری رسیدند، همچنین فولاد هرمزگان از سد مقاومت گذشت و هیئت‌مازندران نیز هیئت‌کرمان را شکست داد.

در بخش انفرادی رقابت‌های هفته پایانی لیگ‌برتر تپانچه زنان نیز گلنوش سبقت‌الهی و زینب طوماری هر دو از هیئت‌فارس در فینال برابر یکدیگر قرار گرفتند که در پایان این رقابت نزدیک سبقت‌الهی با نتیجه ۱۷ بر ۱۱ به برتری رسید و در جایگاه نخست ایستاد، زینب طوماری دوم شد و هانیه رستمیان نیز در رده سوم قرار گرفت.

بدین ترتیب در پایان پانزدهمین دوره لیگ‌برتر تپانچه بانوان، شهید زین‌الدین قم با ۳۵ امتیاز به‌مقام قهرمانی دست یافت، هیئت‌فارس با ۲۷ امتیاز نایب‌قهرمان شد و فولاد هرمزگان با ۲۷ امتیاز در رده سوم ایستاد.

همچنین علاوه‌بر آن، هفته هفتم و پایانی پانزدهمین دوره لیگ‌برتر تفنگ زنان به میزبانی شهید زین‌الدین قم با چهار دیدار پیگیری شد؛ در پایان رقابت‌های این هفته که در سایت تیراندازی مجموعه‌ورزشی آزادی تهران برگزار شد، تیم‌های سپاهان و دانشگاه‌آزاد برابر تیگرا و برلیان ۲۲ به برتری رسیدند، نزاجا از سد هیئت‌قم گذشت و دریاچه ارومیه، مقاومت را شکست داد.

در بخش انفرادی رقابت‌های هفته پایانی لیگ‌برتر تفنگ بانوان و در فینال مهدیه عباسی‌فر از نزاجا با نتیجه ۱۶ بر ۸ برابر آیسان منصور از دریاچه ارومیه به برتری رسید. بر این اساس عباسی‌فر در جایگاه نخست ایستاد، منصور دوم شد و نجمه خدمتی از سپاهان نیز در رده سوم قرار گرفت.

بنابراین در پایان پانزدهمین دوره لیگ‌برتر تفنگ زنان، تیم سپاهان به قهرمانی رسید، دانشگاه‌آزاد نایب‌قهرمان شد و نزاجا در رده سوم ایستاد.

رده‌بندی نهایی پانزدهمین دوره لیگ‌برتر تفنگ زنان به‌شرح زیر است:

۱. سپاهان (۳۵ امتیاز)

۲. دانشگاه‌آزاد (۳۱ امتیاز)

۳. نزاجا (۲۳ امتیاز)

۴. برلیان ۲۲ (۲۳ امتیاز)

۵. شهید زین‌الدین قم (۱۹ امتیاز)

۶. دریاچه ارومیه (۱۶ امتیاز)

۷. تیگرا (۱۱ امتیاز)

۸. مقاومت (۷ امتیاز)

کد خبر 631841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.