سیدمحمد حسینی: از شرایطم در تراکتور راضی‌ام/ شاید به استقلال رفتم!

مدافع تیم فوتبال تراکتور گفت: باید دید خدا چه می‌خواهد اما شاید در همین بازی جام‌حذفی به‌جای تراکتور بازیکن استقلال شدم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدمحمد حسینی در میکسدزون ورزشگاه بنیان‌دیزل پس از برتری دو بر صفر تراکتور برابر استقلال در هفته پانزدهم لیگ‌برتر اظهار کرد: کسب سه امتیاز امروز صددرصد برد شیرینی بود؛ پیروزی مقابل تیم‌های تهرانی استقلال و پرسپولیس دو چندان است و من هم از صمیم قلب خیلی خوشحال هستم که برد فوق‌العاده‌ای را کسب کردیم و این برد را به هواداران دوست‌داشتنی تراکتور تقدیم می‌کنیم و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

وی در رابطه با رکورد فوق‌العاده‌اش در خط‌دفاعی تراکتور افزود: این موضوع فقط به من اختصاص ندارد و کلین‌شیت کردن به کل تیم بازمی‌گردد اما جای شکرش باقی است همیشه رد پایی از من در کلین شیت‌های تراکتور دیده می‌شود.

مدافع تراکتور درخصوص شایعات مطرح شده نسبت به جدایی‌اش در نیم‌فصل خاطرنشان کرد: برخی صحبت‌ها شده اما باید دید خدا چه می‌خواهد! هیچ چیز مشخص نیست اما من فعلاً بازیکن تراکتور هستم.

حسینی در پایان گفت: اگر صادقانه بگویم همه‌جوره از حضور در تراکتور راضی هستم‌. شرایط خیلی خوب است و هواداران دوست‌داشتنی و عوامل باشگاه، محبت زیادی به من دارند. صحبت‌هایی شده و من هم منتظرم ببینم استقلال و تراکتور می‌خواهند چه کار کنند.

کد خبر 631839

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.