تعدادی از مغازه‌های خمین، پلمب شد

شهردار خمین گفت: تعدادی از مغازه‌های سطح شهر که موجب ایجاد سد معبر در پیاده‌روها و خیابان‌های سطح شهر شده بود، پلمب و تابلوهای غیرمجاز جمع‌آوری شد.

حمید احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: عملیات شن‌ریزی و آماده‌سازی به منظور روکش آسفالت کوچه‌های گلستان یک (جنب فرهنگسرای خمین) و کوچه فتح واقع در خیابان احمدآباد به مساحت ۱۰۸۰ مترمربع اجرا شد.

وی از اجرای کانیو و جدول‌گذاری کوچه ابوذر واقع در محله فیروزآباد به منظور جمع‌آوری آب‌های سطحی محله و جلوگیری از آب‌گرفتگی خبر داد و افزود: عملیات شن‌ریزی و مخلوط‌ریزی به منظور جلوگیری از ایجاد گل و لای و آب‌گرفتگی در کوچه پشت سایپا به مساحت ۵۲۰ مترمربع، کوچه بهار ۱۳ به مساحت ۶۵۰ مترمربع، جاده الیگودرز به مساحت دو هزار و ۵۷۰ مترمربع و پیاده‌رو دانشکده علوم قرآنی به مساحت دو هزار و ۷۱۵ مترمربع انجام شده است.

احمدی با بیان اینکه ملکی به مساحت ۱۶۰ مترمربع واقع در طرح ۲۴ متری خیابان ساحلی کنار رودخانه (خیابان شهید مجاب) به منظور ادامه احداث خیابان تملک و تخریب شد، خاطرنشان کرد: تاکنون پنج ملک جنب رودخانه به منظور احداث خیابان توسط شهرداری تملک و تخریب شده است و چهار ملک باقی مانده دیگر نیز به زودی تملک خواهد شد.

وی اضافه کرد: تعدادی از مغازه‌های سطح شهر که موجب ایجاد سد معبر در پیاده‌روها و خیابان‌های سطح شهر شده بود، پلمب و تابلوهای غیرمجاز در سطح شهر جمع‌آوری شد.

شهردار خمین گفت: بر اساس تبصره یک بند دو ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها، سد معابر عمومی، اشغال پیاده‌روها و استفاده غیرمجاز از میدان‌ها، پارک‌ها و باغ‌های عمومی برای کسب و کار ممنوع است.

وی با اشاره به قرار دادن ۱۵ مخزن شن و نمک در سطح شهر برای استفاده شهروندان در مواقع بارش و لغزندگی، افزود: شهروندان می‌توانند برای از بین بردن لغزندگی معابر از مخازن شن و نمک در سطح شهر استفاده کنند.

کد خبر 631820

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.