همراهی با مستضعفین جهان ادامه راه حاج‌قاسم سلیمانی است

رئیس شورای اسلامی شهر زرند گفت: باید با حاج‌قاسم سلیمانی عهد و پیمان ببندیم و در همراهی با مستضعفین جهان کوتاهی نکنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عباس ایرانمنش امروز- جمعه شانزدهم دی‌ماه _در همایش بزرگ یاوران سردار حاج قاسم سلیمانی که در محل سالن شیرودی برگزار شد، ضمن تسلیت سالروز وفات حضرت ام‌البنین (س)، اظهار کرد: باید با حاج‌قاسم سلیمانی عهد و پیمان ببندیم و در همراهی با مستضعفین جهان کوتاهی نکنیم.
وی با بیان اینکه همه به صداقت و با تقوایی حاج‌قاسم سلیمانی ایمان داشتند، گفت: سردار دل‌ها مسیر شهدا را ادامه داد و به فیض عظیم شهادت رسید.

رئیس شورای اسلامی شهر زرند ادامه داد: حاج‌قاسم سلیمانی پس از رحلت امام خمینی (ره) نیز برای اینکه به مسیر ولایت اعتقاد داشت با مقام معظم رهبری هم عهد و پیمان، و در مسیر ولایت فقیه استوار ماند.
ایرانمنش تصریح کرد: ضمن ولایت‌پذیری و قرار گرفتن در کنار امام و رهبری، از اسلام و ائمه اطهار نیز پاسداری کرد و سرانجام سرافراز شد، امیدوارم همه ما در کنار یکدیگر بتوانیم خدمات خوبی به شهروندان انجام دهیم تا شرمنده شهدای دوران دفاع مقدس و حریم اهل بیت و امنیت نشویم.

مکتب سلیمانی ادامه راه امام و شهدا است

سردار سیدمحمد تهامی، رزمنده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه راه امام و شهدا به مکتب شهید سلیمانی ختم شد است، گفت: افرادی می‌خواستند راه و رسم و اسلام را از جامعه و دنیا حذف کنند که با سد مقاومی به نام شهید سلیمانی روبه‌رو شدند و شکست خوردند.

وی افزود: مکتب سلیمانی مبارزه با داعش را در دستور کار خود قرار داد و توانست این گروهک کفر به اسلام را نابود کند.
رزمنده دفاع مقدس با بیان اینکه داعش را افرادی به وجود آوردند که با اسلام و رسول خدا و امام خمینی (ره) مخالف بودند، گفت: امروز آمریکا و اسرائیل مخالفان سرسخت نظام ایران و مکتب سردار شهید سپهبد حاج‌قاسم سلیمانی هستند.

تهامی با بیان اینکه کرمان مرکز مقاومت است و برای استان کرمان نام شهید سلیمانی افتخاری بزرگ است، گفت: حاج‌قاسم سلیمانی شهید شده است، اما دشمنان نمی‌دانند که یاد و خاطره سلیمانی هر روز زنده‌تر و سربلندتر از همیشه می‌شود.وی با اشاره به اینکه انتقام گیرنده خون شهیدان از صدر اسلام تاکنون به ویژه سردار سلیمانی هستیم، و این انتقام با ظهور امام زمان (عج الله) محقق خواهد شد.

گام برداشتن در مسیر حاج قاسم سلیمانی فتنه فتنه‌گران را خنثی می‌کند

عفت شریعتی، نماینده مردم شهرستان‌های زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی نیز با بیان اینکه بیش از ۴۳ سال از نظام جمهوری اسلامی ایران می‌گذرد، اما آثار حیات پر برکت حاج‌قاسم سلیمانی در این سه سال که از شهادتش می‌گذرد را مردم جهان بیشتر حس می‌کنند.

وی با بیان اینکه باید نگرشی به آفرینش خود داشته باشیم، گفت: ما باید راه و روش حاج قاسم سلیمانی را دنبال کنیم تا به اهداف انقلاب برسیم.
نماینده مردم شهرستان‌های زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی افزود: آمریکا و اسرائیل غاصب قصد و هدفشان نابودی اسلام است لذا ما وظیفه داریم که با جهاد تبیین و گفتمان‌های انقلابی مردم را به این امر آشنا کنیم.

شریعتی، گام برداشتن در مسیر حاج‌قاسم سلیمانی را باعث خنثی شدن فتنه فتنه‌گران دانست و افزود: باید در مسیر مقام معظم رهبری گام برداریم و تلاش و کوشش کنیم تا از رهروان راستین امام و رهبری و منتظر واقعی امام زمان (عج) باشیم.

کد خبر 631813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.