گل اول تراکتور به استقلال کاملا صحیح بود+عکس

گل نخست تیم فوتبال تراکتور تبریز توسط محمد قنبری در شرایط کاملا سالم برابر استقلال به‌ثمر رسیده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های فوتبال تراکتور تبریز و استقلال تهران امروز _جمعه شانزدهم دی‌ماه_ از ساعت ۱۴ در ورزشگاه خالی از تماشاگر بنیان‌دیزل به‌مصاف یکدیگر رفتند و آخرین دیدار هفته پایانی نیم‌فصل اول را تراکتور با نتیجه ۲ بر صفر برابر تراکتور به‌سود خود به پایان رساند.

دقیقه ۳۶ نیمه‌اول، این تیم فوتبال تراکتور تبریز بود که پس از اشتباه مدافعان استقلال به‌وسیله محمدمهدی قنبری به‌گل رسید؛ ابتدا این گل توسط محمدرضا ابوالفضلی به‌دلیل آفساید مردود شد اما در ادامه سیدوحید کاظمی در شرایطی که خبری از VAR هم نیست گل را پذیرفت.

همین مسئله اعتراض استقلالی‌ها را به‌همراه داشت اما صحنه‌های آهسته و تصاویر تلویزیونی از چند نما نشان می‌دهد که شرایط جای‌گیری بازیکنان و موقعیت دید کمک‌داور باعث شده است تا خطای‌دید صورت بگیرد اما از آنجا که سیدوحید کاظمی مشرف به صحنه بود گل را تائید کرد.

گفتنی است در این موقعیت محمدرضا ابوالفضلی تصور کرد که پاس‌گل را رضا اسدی داده است اما واقعیت‌امر این است که صالح حردانی با دخالت خود توپ را به محمدمهدی قنبری رسانده و این یعنی گل صحیح است؛ چرا که طبق قانون اگر مهاجم حریف جلوتر از مدافعان باشد و توپ از بازیکنان مدافع به وی برسد دیگر آفسایدی در کار نیست.

گل اول تراکتور به استقلال کاملا صحیح بود+عکس

کد خبر 631791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.