ذوب‌آهن ۳ _ جهان‌بین چهارمحال صفر/پیروزی راحت گاندوها در اصفهان

تیم والیبال بانوان ذوب‌آهن و جهان‌بین چهارمحال در هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر والیبال مقابل یکدیگر صف آرایی کردند که ذوبی‌ها در سه ست متوالی حریف را شکست دادند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم والیبال زنان ذوب آهن جمعه _شانزدهم دی‌ماه_ در هفته دوازدهم لیگ برتر والیبال زنان از ساعت ۱۳ در ورزشگاه ملت اصفهان مقابل جهان‌بین چهارمحال قرار گرفت که این دیدار با نتیجه ۳ بر صفر به سود ذوب آهن تمام شد.

در ست اول بازی دوتیم تا امتیاز پنج پایاپای پیش آمدند، اما ذوبی ها اختلاف امتیاز ایجاد کردند و سرمربی جهانبین تایم استراحت گرفت. گاندو ها اختلاف امتیاز را به عدد ۱۰ افزایش دادند تا دوباره جهان‌بین چهارمحال تایم استراحت بگیرد. در ادامه گاندو ها به امتیاز ۲۴ رسیدند، اما در این امتیاز متوقف ماندند که خمسه تایم استراحت گرفت و در نهایت این ست با نتیجه ۲۵ بر ۱۳ به سود ذوب آهن تمام شد.

در ست دوم ذوبی ها از همان امتیازات نخستین اختلاف ایجاد کردند و سرمربی جهانبین خیلی زود تایم استراحت گرفت. روی اشتباهات بازیکنان ذوب‌آهن تیم حریف اختلاف را به دو امتیاز کاهش داد تا این بار خمسه تایم استراحت بگیرد. ذوبی ها بازهم اختلاف امتیاز را زیاد کردند و در نهایت این ست‌ها با نتیجه ۲۵ بر ۱۳ به سود گاندو ها تمام شد.

در ست سوم بازیکنان جهان‌بین چهارمحال بازی خوبی ارائه دادند و پا به پای ذوبی ها آمدند تا خمسه مجبور شود تایم استراحت بگیرد. دو تیم تا امتیاز ۱۳ پایاپای پیش آمدند، اما ذوبی ها اختلاف امتیاز ایجاد کردند و با نتیجه ۲۵ بر ۱۶ به پیروزی رسیدند.

کد خبر 631784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.