ساعت هوشمند Zebronics Zeb-Iconic Lite چه ویژگی‌هایی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که ساعت هوشمند Zebronics Zeb-Iconic Lite دارای نمایشگر ۱.۷۸ اینچی AMOLED است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت هندی Zebronics محصولات جدیدی ازجمله لوازم جانبی گوشی‌های هوشمند مانند هدفون‌های بی‌سیم و ساعت‌های هوشمند را تولید کرده است. این شرکت در ماه ژوئن ۲۰۲۲ ساعت هوشمند Zebronics Drip را عرضه کرد، اخیراً نیز محصول جدیدی به نام Zebronics Zeb-Iconic Lite را در بازار معرفی کرد. این محصول دارای نمایشگر ۱.۷۸ اینچی AMOLED با نمایشگر خمیده 2.5D است.

ساعت هوشمند Zebronics Zeb-Iconic Lite دارای باتری قابل شارژ داخلی است که می‌تواند تا پنج روز دوام داشته باشد. این گجت پوشیدنی از تماس بلوتوثی و دستیارهای صوتی Android Google Assistant و iOS Siri پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، کنترل‌هایی برای ماشین‌حساب، شاتر دوربین، موسیقی و حتی دو بازی داخلی در این محصول وجود دارد.

ساعت هوشمند Zebronics Zeb-Iconic Lite از بیش از ۱۰۰ حالت ورزشی پشتیبانی می‌کند، گواهی IP67 را دریافت کرده است و محصول مناسبی برای فعالیت‌های تناسب اندام است. این محصول را می‌توان با استفاده از برنامه Zeb-FIT 20 کنترل کرد و از این طریق به قابلیت‌های نظارت بر سلامت مانند ضربان قلب، اکسیژن خون، گام‌شمار، کالری شمار، ردیاب خواب و تنفس دسترسی پیدا کرد.

ساعت هوشمند ذکر شده با قیمت ۳۶ دلار در رنگ‌های آبی، نقره‌ای و مشکی در دسترس کاربران قرار گرفته است.

کد خبر 631770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.