لپ‌تاپ لنوو Yoga Book 9i با نمایشگر دوگانه عرضه شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که شرکت لنوو لپ‌تاپی به نام Yoga Book 9i با نمایشگر دوگانه عرضه کرده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، لپ‌تاپ Lenovo Yoga Book 9i در کنار دیگر محصولات شرکت لنوو معرفی شد؛ این محصول یک لپ‌تاپ عالی با دو نمایشگر لمسی OLED است که می‌تواند در قالب دو نمایشگر با دو نوار وظیفه یا یک نمایشگر بزرگ مورد استفاده قرار گیرد. این دو نمایشگر را می‌توان در جهت افقی یا عمودی نگه داشت.

لپ‌تاپ لنوو Yoga Book 9i دارای دو پنل ۱۳ اینچی OLED با رزولوشن 2.8k، حداکثر روشنایی ۴۰۰ نیت و نرخ نوسازی ۶۰ هرتز است. این محصول از تراشه نسل سیزدهم Intel i7-1355U و گرافیک Iris XE بهره می‌برد و با ۱۶ گیگابایت حافظه رم LPDDR5x و ۵۱۲ یا یک ترابایت حافظه ذخیره‌سازی PCIe 40 NVMe SSD همراه است.

انرژی مورد نیاز لپ‌تاپ لنوو Yoga Book 9i با استفاده از یک باتری ۸۰ وات ساعتی تامین می‌شود و در صورتی که هر دو نمایشگر فعال باشد تا ۱۰ ساعت شارژدهی دارد. اما اگر فقط یکی از نمایشگرها روشن باشد تا ۱۴ ساعت نیز دوام می‌آورد. لپ‌تاپ ذکر شده از وای‌فای 6E، بلوتوث ۵.۲ و سه کانکتور تاندربولت چهار پشتیبانی می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به فناوری Dolby Atmos، حسگر IR و وب‌کم Full HD اشاره کرد. ضخامت لپ‌تاپ لنوو Yoga Book 9i معادل ۱۵.۹۶ میلی‌متر و وزن آن ۱.۳۸ کیلوگرم است.

کد خبر 631768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.