مرکز پژوهش‌های شورای شهر اردبیل به‌زودی افتتاح خواهد شد

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل و ترافیک شهری شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: مرکز پژوهش شورای این شهر در روزهای آینده با هدف بهره‌گیری از ظرفیت‌های علمی و پژوهشی در مدیریت شهری افتتاح خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، میرمحمد سیدهاشمی امروز_ جمعه شانزدهم دی_ در جمع خبرنگاران با اشاره به نشست دبیران احزاب اظهار کرد: در سنوات گذشته شهرداری اردبیل در حوزه سرمایه گذاری با یک بی برنامگی مواجه بود، در این دوره، فرصت‌های سرمایه گذاری شهرداری به‌صورت مدون در اختیار سرمایه گذاران قرار داده می‌شود.

وی ادامه داد: همواره سرمایه‌گذاران را مخل اقتصاد جامعه معرفی کردیم؛ اگر از سرمایه‌گذاری حمایت و رشوه گیر معرفی کنیم و پیمانکاران را اختلاس گر می‌نامیم و تا زمانی که این نگاه عوض نشود همچنان با مشکلاتی در این حوزه روبه‌رو هستیم.

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل و ترافیک شهری شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: برخی افراد خود را همه‌کاره و بالاتر از هر مقام و مسئولی می‌دانند، تا زمانی که نگاه مدیران به جایگاه شورا و تأثیر احزاب در توسعه شهری تغییر نکند همچنان درجا خواهیم زد.

وی تصریح کرد: در نشست با مجمع ایثارگران نیز مطرح کردیم که در حال حاضر بزرگترین ایثار مسئولان این است که مدیران ناکارآمد را به سوی استعفا تشویق کنند.

سیدهاشمی با بیان اینکه یک نهاد و دستگاه اجرایی را نام ببرید که تنها فرصت یک پروژه سرمایه‌گذاری را تاکنون توانسته است فراهم کند، افزود: شهرداری تعدادی پروژه مشارکتی دارد. هرچند این تعداد پروژه کافی نیست، اما اینکه مسیر و برنامه‌ای مشخص برای جذب سرمایه گذار مشخص شده است جای خوشحالی است که در آینده نتیجه‌بخش خواهد بود.

عضو شورای اسلامی شهر اردبیل اضافه کرد: مرکز پژوهش شورای شهر در روزهای آینده با هدف بهره‌ گیری از ظرفیت‌های علمی و پژوهشی در مدیریت شهری افتتاح خواهد شد و در راستای قانون جدید درآمد پایدار شهرداری‌ها، تعرفه شورای اسلامی شهر در سال‌های آینده بر مبنای این قوانین خواهد بود.

کد خبر 631715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.