مسمومیت ۶ نفر در حوادث گازگرفتگی امروز

مدیر روابط عمومی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان از مسمومیت شش نفر در حوادث گازگرفتگی امروز استان اصفهان خبر داد.

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: ساعت ۱۴:۴۶ ظهر امروز _ پنجشنبه پانزدهم دی _ حادثه مسمومیت با گاز CO به‌علت وجود اختلال در آبگرمکن به مرکز اورژانس اصفهان گزارش شد.

وی افزود: این حادثه در خیابان مطهری ملک‌شهر رخ داد و بلافاصله یک واحد امدادی ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شد. چهار نفر شامل سه زن و یک دختربچه در پی این حادثه مسموم و برای دریافت اقدامات درمانی بیشتر به بیمارستان غرضی منتقل شدند.

مسموم شدن یک نوجوان ۱۶ ساله

مدیر روابط عمومی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان با اشاره به حادثه‌ای دیگر تصریح کرد: ساعت ۱۷:۰۱ عصر امروز _ پنجشنبه پانزدهم دی _ حادثه مسمومیت با گاز CO به‌علت استفاده از پیک‌نیک به مرکز اورژانس اصفهان گزارش شد.

وی ادامه داد: بلافاصله یک واحد امدادی به محل حادثه مذکور در سودرجان فلاورجان اعزام، و یک نوجوان ۱۶ ساله که در پی این حادثه مسموم شده بود به بیمارستان شفای کلیشاد منتقل شد.

مسمومیت در پی استفاده از پیک‌نیک در حمام

همچنین عابدی گفت: ساعت ۱۸:۳۱ عصر امروز _ پنجشنبه پانزدهم دی _ حادثه مسمومیت با گاز CO به‌علت استفاده از پیک‌نیک در حمام، به مرکز اورژانس اصفهان گزارش شد.

وی با بیان اینکه بلافاصله یک واحد امدادی به محل حادثه در خیابان آزادگان نجف‌آباد اعزام شد، خاطرنشان کرد: یک زن ۴۲ ساله در پی این حادثه مسموم شد که مراقبت‌های سرپایی دریافت کرد.

کد خبر 631704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.