دشمنان انقلاب اسلامی حَرَم جمهوری اسلامی را مورد هجمه قرار دادند

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان انقلاب اسلامی حَرَم جمهوری اسلامی را از طریق فشار اقتصادی به مردم و تلاش برای ایجاد فاصله میان امام امت و مردم مورد هجمه قرار دادند.

به گزارش ایمنا، محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی، در هفتمین قسمت از برنامه «ملک سلیمان» درباره حاج قاسم اظهار کرد: دشمنان انقلاب اسلامی حَرَم جمهوری اسلامی را از طریق فشار اقتصادی به مردم و تلاش برای ایجاد فاصله میان امام امت و مردم مورد هجمه قرار دادند.

وی ادامه داد: دشمنان با نگاه و تصمیم براندازی به میدان آمده‌اند. در داخل، توجه به مردم از نکات موردتوجه مقام معظم رهبری است. در ماجرای زاهدان خودشان وارد عمل شدند، چون حقوق مردم برای ایشان مهم است.

رئیس مجلس گفت: دشمنان به‌دنبال ایجاد شکاف میان حکومت و مردم هستند. شهید سلیمانی در وصیت‌نامه‌شان تاکید کردند که حواستان به جایگاه مقام معظم رهبری که عزت مسلمانان را می‌خواهند باشد.

قالیباف گفت: شهید سلیمانی معتقد بود که امنیت برای مردم مانند خورشیدی است که صبح طلوع می‌کند و همه مردم در معرض آن قرار می‌گیرند. امنیت باید بدون هیچ محدودیتی برای همه وجود داشته باشد، به دور از نگاه‌های قبیله‌گرایی سیاسی.

وی ادامه داد: اما ما با مردم این‌گونه رفتار نمی‌کنیم، به چه حقی می‌گویند نباید افراد بدحجاب وارد مترو شوند؟ مهم‌ترین هدف دشمن ایجاد دوقطبی است. هر دو قطبی‌ای در جامعه ایجاد شود، به نفع دشمن است.

رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: هیچ‌کس نباید از ارزش‌ها کوتاه بیاید. مردم ارزش‌ها را قبول دارند. باید حکمرانی، حکمرانی حاج قاسم باشد، مسئولان باید تلاش کنند خودشان را بسازند و مسئولیت خود را به‌خوبی انجام دهند.

منبع:‌ ایرنا

کد خبر 631692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.