پروژه شهربازی با چند معضل اساسی روبه‌رو است

شهردار گرگان با بیان اینکه پروژه شهربازی مدرن در حال حاضر با چند معضل اجتماعی روبه‌رو است، گفت: جابه‌جایی دامداری در قسمت شمالی شهربازی یکی از این معضلات است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید محمدرضا سیدالنگی امروز_ پنجشنبه پانزدهم دی‌ماه_ در جلسه بررسی روند اجرای پروژه‌های قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا که با حضور استاندار گلستان و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان و شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: امروز پیشرفت فیزیکی و حل معضلات اجتماعی پروژه شهربازی گرگان با حضور استاندار گلستان در محل شهربازی بررسی و پیگیری شد.

وی با بیان اینکه پروژه شهربازی مدرن در حال حاضر با چند معضل اجتماعی روبه‌رو است، افزود: جابه‌جایی دامداری در قسمت شمالی شهربازی یکی از معضلات است که در این نشست با دستور استاندار به معاونت عمرانی مقرر شد رفع این معضل از طریق دادگستری استان تسریع شود.

شهردار گرگان خاطرنشان کرد: طبق برنامه‌ریزی در این جلسه مقرر شد تیر برق داخل محوطه پروژه شهربازی با همکاری مدیرعامل اداره برق استان ظرف مدت یک ماه آینده جابه‌جا شود.

سیدالنگی تصریح کرد: استاندار گلستان در راستای تسریع در روند تهاتر املاک، دستورات لازم را صادر کرد تا روند پیشرفت فیزیکی و افتتاح پروژه سورتمه در هفته دولت سال آینده برای بهره‌برداری شهروندان گرگانی تسریع شود.

پروژه شهربازی بیش از ۶۲ درصد پیشرفت دارد

مقداد صادقیان، معاون زیربنایی، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری گرگان نیز در خصوص گفت: با توجه به اهمیت و تأثیرگذاری پروژه شهربازی در حوزه‌های مختلف اشتغال، گردشگری و اقتصادی در منطقه، استاندار با حضور در محل پروژه شهربازی مدرن گرگان، مشکلات این پروژه را بررسی و دستورات مهمی با قید فوریت در راستای رفع مشکلات آن صادر کرد.

وی ادامه داد: پروژه شهربازی با بیش از ۶۲ درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است که امیدواریم فاز یک و دو آن شامل سورتمه و سالن سرپوشیده با توجه به مذاکرات انجام شده با سرمایه گذار تا شش ماهه آینده، قابلیت بهره برداری برای شهروندان گرگانی را داشته باشد.

معاون زیربنایی، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری گرگان تاکید کرد: در این جلسه دستورات مهمی برای حل مشکل معارض برق و جابجایی مسیر انتقال شبکه برق که از وسط شهربازی رد می‌شود، و همچنین حل و فصل معارضین ملکی جنوبی صادر و تعیین تکلیف شد.

به گزارش ایمنا، جلسه بررسی روند اجرای پروژه‌های قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا با حضور علی محمد زنگانه استاندار گلستان، مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان و شهرستان با توجه به نقش تأثیرگذار و گام بلند اجرای این پروژه‌ها در حوزه توسعه استان در محل شهربازی مدرن برگزار شد.

کد خبر 631659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.