عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۵ دی‌ماه

در این بسته خبری از ارتقای درجه شهرداری دیلم تا اجرای عملیات برف‌روبی معابر همدان با ۵۰۰ نیرو و شهرداری ارومیه با آمادگی کامل به استقبال برف رفت را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

شهرداری ارومیه با آمادگی کامل به استقبال برف رفت

مصطفی میلانی، معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه با اشاره به بارش اولین برف زمستانی در این شهر گفت: برای مقابله با بحران و جلوگیری از انسداد معابر آماده هستیم و با حضور به موقع نیروهای خدمات رسان مشکلی در معابر اصلی و فرعی شهر نداشتیم.

ارتقای درجه شهرداری دیلم

ایوب ترک، شهردار بندر دیلم استان بوشهر گفت: درجه شهرداری این بندر با موافقت وزارت کشور از رتبه ۶ به هفت ارتقا یافته است.

اجرای عملیات برف‌روبی معابر همدان با ۵۰۰ نیرو

مرتضی رضایی، مدیر خدمات شهری شهرداری همدان گفت: عملیات برف‌روبی و یخ‌زدایی معابر و خیابان‌های سطح شهر همدان با کمک ۵۰۰ نیروی خدماتی شهرداری همدان اجرا شد.

۳۰۰ نیروی خدماتی و ۱۱۰ دستگاه ماشین‌آلات در ستاد برف‌روبی سنندج فعالیت دارند

عرفان فتحی، معاون خدمات شهری شهرداری سنندج گفت: ۱۱۰ دستگاه انواع ماشین‌آلات و بیش از ۳۰۰ نیرو در قالب ستاد برف‌روبی در سطح شهر سنندج فعال هستند و همزمان با شروع بارش‌ها از ظهر روز گذشته به شهروندان خدمات‌رسانی می‌کنند.

پرداخت بدهی‌های دولتی به شهرداری‌ها تسریع شود

امیر شاکری، معاون مالی و اقتصادی شهردار یزد با تاکید بر شفاف‌سازی در مسائل مالی مرتبط با تعاملات مالی شهرداری‌ها و دهیاری‌ها با دولت، گفت: پرداخت بدهی‌های دولتی به شهرداری‌ها تسریع شود.

برف‌روبی و نمک‌پاشی معابر ارومیه در حال انجام است

هادی بصاری، رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه گفت: با آغاز بارش برف ۹۰۰ پاکبان و ۱۰۰ دستگاه ماشین آلات سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه در آماده باش کامل قرار گرفته و به صورت شبانه روزی در حال فعالیت هستند.

انزلی ۳۰۵ هکتار بافت فرسوده دارد

مهدی خلیلی، شهردار بندر انزلی با بیان اینکه این شهر ۳۰۵ هکتار بافت فرسوده دارد، گفت: با نوسازی این بافت کمک قابل توجهی برای بازگشایی معابر، سهولت تردد و خدمات رسانی شهری را شاهد خواهیم بود.

پیشنهاد افزایش ۴ برابری بودجه زیارت در شهرداری مشهد

حسین باغ‌گلی، معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار مشهد گفت: معاونت فرهنگی و حوزه‌هایی از گردشگری در دوره گذشته کمتر مورد توجه بوده و ضعیف‌ترین بودجه در سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ در این معاونت مربوط به بخش زیارت بوده است، در حال حاضر اما برای ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ بودجه‌ای ۴ برابر سال گذشته پیشنهاد شده است.

کد خبر 631658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.