دستگیری قاتل فراری باغ فدک اصفهان در کمتر از ۱۰ روز

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری فردی که پس از سرقت طلاهای یک زن جوان در باغ فدک او را به قتل رسانده و متواری شده بود، در کمتر از ۱۰ روز با اقدامات هوشمندانه کارآگاهان این پلیس خبر داد.

سرهنگ حسین ترکیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: صبح روز بیست‌وهفتم آذرماه در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وجود جسد زن جوان در باغ فدک شهر اصفهان، تیمی از کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی و اداره تشخیص هویت پلیس آگاهی استان اصفهان به محل اعزام و بررسی‌های علمی و تخصصی خود را در این خصوص انجام دادند.

وی افزود: با اقدامات هوشمندانه کارآگاهان، تیم بررسی صحنه جرم و تشخیص هویت پلیس آگاهی استان اصفهان در کمترین زمان ممکن هویت فردی که مرتکب این جنایت شده بود را به دست آوردند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان تصریح کرد: با شناسایی هویت متهم جست‌وجوی دقیق و هوشمندانه برای یافتن وی آغاز و مخفیگاه این فرد در یکی از محلات شمال شهر اصفهان شناسایی و سرانجام کمتر از ۱۰ روز از وقوع حادثه، قاتل فراری دستگیر و به پلیس آگاهی استان اصفهان انتقال یافت.

وی اضافه کرد: متهم که با مدارک و مستندات محکم و مستدل پلیس مواجه شده بود با صراحت به جرم خود اعتراف و عنوان کرد، شب حادثه در باغ فدک در حال قدم زدن بودم که با مقتول مواجه شدم، کسی آن حوالی نبود به همین دلیل وسوسه شدم تا طلاهای او را سرقت کنم که با مقاومت وی روبه‌رو شدم و کنترل خودم را از دست داده بودم و برای اینکه هیچ‌کس از درگیری ما اطلاع پیدا نکند در یک لحظه به این زن حمله کرده و با شالی که بر سر داشت او را خفه کردم و بعد از سرقت چهار حلقه النگوی طلای او از صحنه فرار کردم.

سرهنگ ترکیان خاطرنشان کرد: پس از بازسازی صحنه قتل توسط این مرد ۲۷ ساله و اعتراف صریحش به ارتکاب قتل، پرونده تکمیل و متهم برای انجام اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 631652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • پرتو IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
    0 0
    خیلی بد بود🤣🤣🤣🤣🤣