آخرین صحبت‌های تاج درباره آینده نیمکت ملی

رئیس فدراسیون فوتبال توضیحات مهمی در خصوص انتخاب سرمربی تیم ملی ارائه کرد.

به گزارش ایمنا، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال که برای برگزاری مجمع هیئت فوتبال خوزستان به این استان سفر کرده است پس از برگزاری جلسه مجمع مقابل خبرنگاران قرار گرفت و گفت: بدون شک خوزستان یکی از محورهای اصلی فوتبال کشور است. به اعتقاد من خوزستان خودش می‌تواند لیگ داشته باشد و در فوتبال، کشور است. سهم خوزستان در تیم ملی خیلی زیاد است. آن‌ها ۳ تیم لیگ برتری دارند، سه تیم در لیگ یک دارند و در لیگ دسته دوم، فوتسال و فوتبال ساحلی فعال هستند. خیلی از بازیکنان تیم ملی هم از خوزستان هستند به همین علت مجمع این استان برای ما مهم است. امروز مجمع بسیار خوبی بود و خدمت آقای بنی تمیم بودیم و همه، صحبت‌های خود را انجام داده‌اند. یکسری مشکلات وجود دارد؛ من خودم دیشب وقتی رسیدم سریع به ملاثانی رفتم و ورزشگاه شهر را دیدم. به نظرم می‌رسد باید با آقای بنی تمیم برای حل مشکلات استقلال ملاثانی و نفت مسجدسلیمان به راه حل مشترکی برسیم.

در ادامه یکی از خبرنگاران از مهدی تاج سوالی درباره سرمربی تیم ملی پرسید و خواستار توضیح او شد. زمانی که رئیس فدراسیون فوتبال قصد جواب دادن داشت یکی دیگر از خبرنگاران رو به او گفت شما آخرین مرتبه اسمی از جواد نکونام به عنوان گزینه‌های تیم ملی نیاوردید. آیا ایشان هم‌چنان گزینه هستند؟ تاج در جواب هر دو سوال گفت: من از نزدیک شاهد کاپیتانی جواد نکونام در تیم ملی و سرمربیگری‌اش در فولاد بوده‌ام. اولاً آقای نکونام را یکی از بهترین و برجسته‌ترین مربیان حال حاضر کشور می‌دانم. درباره تیم ملی هم تمام این مجموعه‌ها هستند. ما اگر بخواهیم سرمربی داخلی انتخاب کنیم، همین دوستانی هستند که مطرح شده است و هر کسی قبول کند با توجه به شرایط فعلی ایثار کرده است. درباره سرمربی خارجی هم بحث‌هایی در هیئت رئیسه مطرح شده که فرصت خواسته‌اند. در جلسه بحث کرده‌ایم اما درباره تیم ملی همه به این جمع بندی رسیده‌اند آن را به جلسات بعد موکول کنیم و بحث کلی انجام نشد.

رئیس فدراسیون ادامه داد: در موازی با تیم ملی، تیم امید هم مطرح است و آن هم یکی از اولویت‌های ما در فدراسیون خواهد بود. به صورت جدی در حال مذاکره و بررسی هستیم و در جلسات آینده هیئت رئیسه سرمربی تیم ملی انتخاب می‌شود. بحث تیم جوانان و نوجوانان است که در اسفند اردوی جوانان و در اردیبهشت اردوی نوجوانان را داریم. ما سال‌ها در این دو رده عقب افتاده‌ایم. یک زمانی تمام تیم‌های ما جام جهانی بودند اما الان تیم‌های پایه در سید چهارم قرار گرفته‌اند. باید با سه تیم قوی‌تر از خودمان بازی کنیم اما من خیلی امیدوارم که به جام جهانی صعود کنیم. بیشترین سرمایه گذاری فدراسیون روی این دو تیم است.

سپس تاج در پاسخ به سوال خبرنگاری که گفته بود مطالبه به حق دختران خوزستانی داشتن تیم در لیگ برتر است. ما می‌توانیم با مدیریت شما امیدوار باشیم دختران خوزستانی از طریق استان، تیم در لیگ برتر داشته باشند؛ گفت: دختران خوزستانی همین الان در تیم‌های دیگر بسیار زیاد هستند. فکر می‌کنم در بم ۳،۴ بازیکن خوزستانی بازی می‌کنند. در ملوان هم هستند، اینجا دیگر دست آقای بنی تمیم را می‌بوسد که با وجود و درایت ایشان کمکی انجام شود. امیدوارم بتوانیم تیمی به نام هیئت فوتبال خوزستان یا به نام‌های دیگر تشکیل دهیم که این روند تسریع شود و چراغ را روشن کنیم. امروز با آقای استاندار و آقای بنی تمیم جلسه داریم که این موضوع را حتماً مطرح می‌کنم.

کد خبر 631627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.