سازمان‌لیگ فوتبال از پس برف بر نمی‌آید!

مصاف تیم‌های فوتبال تراکتور تبریز و استقلال تهران به‌دلیل شرایط جوی و بارش شدید برف لغو و به فردا موکول شد. پیش‌تر جدال آلومینیوم و گل‌گهر دو بار به‌دلیل شرایط جوی لغو شده بود و ه هنوز هم انجام نگرفته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، طبق برنامه سازمان‌لیگ فوتبال ایران قرار بود از ساعت ۱۵ امروز _پنج‌شنبه پانزدهم دی‌ماه_ تراکتور تبریز و استقلال تهران در ورزشگاه خالی از تماشاگر بنیان‌دیزل، آخرین بازی نیم‌فصل اول لیگ‌برتر را برابر یکدیگر برگزار کنند.

اما در فاصله ۳ ساعت تا آغاز این دیدار، با اعلام مسئولان برگزاری بازی تراکتور و استقلال، دیدار امروز دو تیم به‌دلیل شرایط جوی و بارش شدید برف لغو و به فردا در همان ساعت مقرر (۲۴ ساعت بعد) موکول شد.

اما نکته جالب اینجاست باوجود اینکه وارد فصل زمستان شده‌ایم و بارش‌برف یکی از محتمل‌ترین اتفاقات است که قابل پیش‌بینی هم هست و باز تصمیمات چندانی از سوی مسئولان سازمان‌لیگ درخصوص انجام بازی‌ها اتخاذ نمی‌شود.

در هفته سیزدهم قرار بود آلومینیوم و گل‌گهر در ورزشگاه امام‌خمینی اراک به‌مصاف یکدیگر بروند که بارش‌برف و شرایط بد چمن بازی را ۲۴ ساعت به تعویق انداخت و پس از ۲۴ ساعت مجدداً به‌دلیل شرایط نامساعد جوی بازی لغو شد و هنوز به‌دلیل فشردگی مسابقات، آن بازی معوقه انجام نگرفته است.

حالا در شرایطی دیدار تراکتور و استقلال لغو و به ۲۴ ساعت آینده موکول شد که ممکن است وضعیت جوی و ادامه‌دار بودن بارش‌برف، این بازی هم به سرنوشت دیدار آلومینیوم و گل‌گهر دچار شده و برای دومین‌بار لغو شود. باید دید در این ۲۴ ساعت چه تصمیمات و اقداماتی از سوی مسئولان هیئت‌فوتبال آذربایجان‌شرقی و سازمان‌لیگ فوتبال صورت خواهد گرفت.

کد خبر 631612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.