سنجش سلامت ۲۰ هزار نوآموز در بدو ورود به دبستان برای سال تحصیلی آینده

رئیس اداره آموزش‌وپرورش استثنایی استان ‌چهارمحال‌وبختیاری گفت: سنجش سلامت نوآموزان در بدو ورود به دبستان سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ از هفته سوم دی ماه ۱۴۰۱ آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عباس داوطلب امروز -پنجشنبه پانزدهم دی- در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به دبستان سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ از هفته سوم دی ماه ۱۴۰۱ آغاز خواهد شد. آموزش و پرورش استثنایی استان از هفته سوم دی ماه سال جاری، ابتدا برنامه سنجش سلامت حدود ۲۰ هزار نفر نوآموز در بدو ورود به دبستان و سپس ۱۰ هزار کودک مقطع پیش‌دبستانی را برای سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ در ۱۸ پایگاه اختلالاتی و مدرسه‌ای آغاز خواهد کرد.

وی افزود: بر اساس سامانه نوبت‌دهی سنجش و برحسب نوع پایگاه، روزانه پایگاه‌های سنجش پذیرش ۱۰ تا ۲۲ نفر را در هر نوبت کاری در دستور کار قرار خواهند داد که با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، بعضی پایگاه‌ها در نوبت صبح و تعدادی نیز در نوبت بعدازظهر، مراجعان را طبق نوبت داده شده پذیرش خواهند کرد.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: ارائه اصل شناسنامه نوآموز و والدین، کارت واکسیناسیون نوآموز، یک قطعه عکس ۴*۳ و مبلغ ۶۰۰ هزار ریال که از طریق درگاه پرداخت قبل از نوبت‌گیری قابل پرداخت بوده، هنگام مراجعه به پایگاه سنجش الزامی است.

وی گفت: نوآموزان پس از انجام ارزیابی‌های بینایی، شنوایی، آمادگی تحصیلی و بهداشتی در پایگاه‌های سنجش سلامت به مراکز جامع سلامت ارجاع و مورد معاینات بالینی و پزشکی قرار می‌گیرند.

کد خبر 631601

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.