پیش‌بینی ۸ هزار میلیارد اعتبار جهت بهره‌برداری از طرح‌های بازآفرینی شهرکرد

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری شهرکرد گفت: به منظور اجرا، تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های بازآفرینی در بافت فرسوده و محله‌های هدف بازآفرینی در ناحیه غرب شهرکرد، هشت هزار میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اکبر شاهوردی امروز _ پنجشنبه پانزدهم دی‌_ در یکصد و پنجاه‌وسومین جلسه علنی شورای اسلامی شهرکرد، اظهار کرد: در سال‌جاری ۸۰ میلیارد ریال درآمدزایی بر عهده سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری شهرکرد گذاشته شد.

وی افزود: با تلاش‌های شبانه‌روزی از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۹۸ میلیارد ریال از شش ردیف بودجه‌ای برابر ۱۲۲.۵ درصد تعهد این سازمان درآمدزایی شده است.
شاهوردی تصریح کرد: سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری شهرکرد ۱۴ طرح بازآفرینی در بافت فرسوده و محله‌های هدف بازآفرینی در ناحیه غرب مرکز استان تعریف کرده است.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری شهرکرد خاطرنشان کرد: برای اجرا، تکمیل و بهره‌برداری طرح‌های بازآفرینی در بافت فرسوده و محله‌های هدف بازآفرینی در ناحیه غرب شهرکرد هشت هزار میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی شده است.

شاهوردی اضافه کرد: هم‌اکنون ۴۰ طرح عمرانی با افزون‌بر ۵۵۰ میلیارد ریال اعتبار از سوی سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری شهرکرد در حال اجرا است.

وی تصریح کرد: ایجاد و اصلاح شبکه هدایت آب‌های سطحی در مناطق مختلف شهر به منظور رفع مشکلاتی نظیر آب‌گرفتگی معابر که در فصول پربارش گریبان‌گیر بعضی از نقاط شهر می‌شود، حائز اهمیت است.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شهرکرد گفت: این سازمان در راستای انجام وظایف ذاتی و سازمانی خود و به منظور رفاه حال شهروندان با جدیت اقدامات و طرح‌هایی جهت کاهش معضل آب‌گرفتگی را در دستور کار دارد.

شاهوردی با بیان اینکه در لایحه بودجه مصوب شورای اسلامی شهر سال ۱۴۰۱ از ۴۰ پروژه عمرانی بیش از نیمی از آنها آغاز شده است و مابقی پروژه‌ها با طی مراحل قانونی در دستور کار قرار دارد، تاکید کرد: این پروژه‌ها با انتشار آگهی مناقصه، بارگذاری در سامانه ستاد و انتخاب پیمانکار در سطح شهر اجرایی می‌شود، به دنبال آن هستیم تا طرح‌ها با نظارت مناسب در زمان تعیین شده به بهره‌برداری برسد.

کد خبر 631595

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.