عزم و اراده‌ای برای رویداد ۲۰۲۳ در اردبیل وجود ندارد

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: برای رویداد ۲۰۲۳ که اردبیل پایتخت کشورهای عضو اکو است، هیچ برنامه مشخصی نداریم، در حالی که این امر نیاز به اراده و عزم جدی دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بهروز اسکندرپور امروز _پنجشنبه پانزدهم دی_ در جمع خبرنگاران با اشاره به نشست مشترک اعضای شورای اسلامی شهر اردبیل با اعضای شورای عالی احزاب اصولگرایان اظهار کرد: زمانی که احزاب به صورت قوی ظاهر شده و مطالبه‌گری حقیقی کنند، بسیاری از آسیب‌ها و معضلات شهری کاهش خواهد یافت.

وی با تاکید بر اینکه آماده پاسخگویی به احزاب هستیم، ادامه داد: در توسعه یک شهر و جامعه توانایی فردی و گروهی بسیار مهم است، تک‌تک اعضای شورای اسلامی شهر دارای تخصص هستند و در مسائل فرهنگی مشکلات کلانی وجود دارد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر اردبیل با بیان اینکه در این دوره، شورا و شهرداری به دور از مدیریت ویترینی در حال فعالیت و تلاش برای شهر هستند، گفت: اینکه به بازدید از پروژه‌ها برویم و عکس‌هایمان را منتشر کنیم یا در ظاهر خود را فعال نشان دهیم در شأن شورا نیست.

وی افزود: در راستای کاهش فساد اداری و هوشمندسازی شهرداری بیش از ۲۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفتیم و به عنوان نهاد نظارتی بودجه را تدوین می‌کنیم و برای اجرا به شهرداری می‌سپاریم.

اسکندرپور با بیان اینکه در بحث درآمد پایدار، ورود به بحث سرمایه‌گذاری از اقدامات شهرداری است، گفت: سرمایه‌گذاری و مشارکت بخش خصوصی یک نقطه قوت برای توسعه شهر است اما نتایج این سرمایه‌گذاری در دوره‌های آینده مشخص خواهد شد و به‌زودی جواب نخواهیم گرفت.

وی اضافه کرد: برای رویداد ۲۰۲۳ که اردبیل پایتخت کشورهای عضو اکو است، هیچ برنامه مشخصی نداریم و این امر نیاز به اراده و عزم جدی دارد.

عضو شورای اسلامی شهر اردبیل با بیان اینکه برای جذب یک نگهبان برای یک نهاد، شرایط چندصفحه‌ای باید احراز شود، گفت: برخی مدیران که در رأس امور نشسته‌اند، حتی یک روز هم سابقه مدیریتی یا تخصص ندارند و در شهر شایسته‌سالاری وجود ندارد.

کد خبر 631592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.