بارش باران و برف، مهمان آخر هفته مشهدی‌ها

کارشناس هواشناسی خراسان رضوی گفت: از امروز استان تحت تاثیر سامانه بارشی قرار گرفته است که افزایش ابرناکی را به همراه خواهد داشت و به تدریج بارش باران را نیز به همراه دارد.

مرتضی اثمری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به آغاز بارش‌ها در استان خراسان رضوی اظهار کرد: از امروز استان تحت تأثیر سامانه بارشی قرار گرفته است که افزایش ابرناکی و به تدریج بارش باران را نیز به دنبال خواهد داشت.

وی ادامه داد: بارش‌ها گاهی به همراه رگبار خواهد بود و در ساعات شب به صورت باران و برف می‌شود و در نواحی سردسیر به شکل برف رخ می‌دهد.

کارشناس هواشناسی خراسان رضوی با بیان اینکه بارش‌ها از بعدازظهر امروز تا روز جمعه ادامه خواهد داشت، خاطرنشان کرد: این بارش‌ها بیشتر در نواحی جنوبی و غربی استان رخ خواهد داد که با احتمال آب‌گرفتگی و روان‌آب پیش‌بینی می‌شود.

وی تصریح کرد: امروز و فردا دمای هوا کاهش زیادی نخواهد داشت و به دلیل ابرناکی و بارش دمای روزانه کاهش می‌یابد.

اثمری با اشاره به اینکه پدیده مه و کاهش دید را نیز خواهیم داشت، گفت: به دنبال پدیده مه در نواحی مرتفع استان و گردنه‌ها کاهش دید قابل ملاحظه‌ای خواهیم داشت.

وی اظهار کرد: کمترین دما را نیشابور با شش درجه زیر صفر و گرم‌ترین دما را سرخس با ۲۰ درجه بالای صفر در استان داشته‌اند و دمای هوای مشهد نیز شب گذشته در سردترین زمان به یک درجه زیر صفر و حداکثر نیز ۱۵ درجه بالای صفر بوده است.

کد خبر 631589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.