زلزله‌های ۱۲ ساعت گذشته در کشور

طی ۱۲ ساعت گذشته، زمین‌لرزه‌هایی در مقیاس‌های مختلف کرمان، هرمزگان و مازندران را لرزاند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، براساس اعلام مرکز لرزه‌نگاری کشور، ساعت ۱۸:۵۲ روز گذشته _چهارشنبه چهاردهم دی‌ماه_ زلزله ۳.۴ ریشتری جزیره خارک در استان بوشهر را لرزاند، این زلزله در عمق ۱۰ کیلومتری زمین ثبت شده است.

این زلزله ۱۰ کیلومتری جزیره خارک، ۵۱ کیلومتری بندر ریگ و ۵۲ کیلومتری بندر گناوه در استان بوشهر رخ داده و طول جغرافیایی آن ۵۰.۲۲۱ درجه شرقی و عرض جغرافیایی آن ۲۹.۱۹۲ درجه شمالی بوده است.

زمین‌لرزه کرمان را لرزاند

ساعت ۱۹:۰۳ روز گذشته زلزله ۲.۹ ریشتری کوهبنان استان کرمان را لرزاند، این زلزله در عمق ۱۰ کیلومتری زمین ثبت شده است.

این زلزله دو کیلومتری کوهبنان، ۳۲ کیلومتری کیانشهر و ۵۴ کیلومتری راور در استان کرمان رخ داده و طول جغرافیایی آن ۵۶.۲۶۳ درجه شرقی و عرض جغرافیایی آن ۳۱.۴۲۳ درجه شمالی بوده است.

زلزله ۳.۴ ریشتری سیرچ کرمان را لرزاند

ساعت ۱۹:۳۵ روز گذشته زلزله ۳.۴ ریشتری سیرچ در استان کرمان را لرزاند، این زلزله در عمق هشت کیلومتری زمین ثبت شده است.

این زلزله ۱۸ کیلومتری سیرچ، ۲۱ کیلومتری شهداد و ۲۸ کیلومتری اندوهجرد در استان کرمان رخ داده و طول جغرافیایی آن ۵۷.۵۰۲ درجه شرقی و عرض جغرافیایی آن ۳۰.۳۶۰ درجه شمالی بوده است.

زلزله ۳.۹ ریشتری بندر خمیر را لرزاند

ساعت ۱۹:۵۰ روز گذشته زلزله ۳.۹ ریشتری بندر خمیر در استان هرمزگان را لرزاند، این زلزله در عمق ۱۷ کیلومتری زمین ثبت شده است.

این زلزله ۳۲ کیلومتری بندر خمیر، ۴۵ کیلومتری کنگ و ۴۹ کیلومتری لافت در استان هرمزگان رخ داده و طول جغرافیایی آن ۵۵.۲۷۵ درجه شرقی و عرض جغرافیایی آن ۲۶.۸۷۱ درجه شمالی بوده است.

مازندران لرزید

ساعت ۰۰:۲۹ بامداد امروز پنجشنبه پانزدهم دی‌ماه زلزله ۲.۵ ریشتری بلده در استان مازندران را لرزاند، این زلزله هشت کیلومتری زمین ثبت شده است.

این زلزله ۱۴ کیلومتری بلده، ۲۱ کیلومتری پول و ۳۱ کیلومتری رویان در استان مازندران رخ داده و طول جغرافیایی آن ۵۱.۸۰۶ درجه شرقی و عرض جغرافیایی آن ۳۶.۳۲۳ درجه شمالی بوده است.

کد خبر 631574

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.