شجره طیبه عاشورای ۶۱ هجری بارورتر می‌شود

رئیس شورای اسلامی شهرکرد گفت: استکبار جهانی و دشمنان خبیث و خونخوار ملت‌های آزاده به سرکردگی تروریسم دولتی شیطان بزرگ و صهیونیسم جنایتکار با ریختن خون سردار سلیمانی و یاران مجاهدش بار دیگر چهره واقعی خود را آشکار کردند، اما ندانستند که شجره طیبه عاشورای ۶۱ هجری با این خون‌ها بارورتر می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مصطفی حیدری امروز _پنجشنبه پانزدهم دی_ در یکصدوپنجاه‌وسومین جلسه علنی شورای اسلامی شهرکرد، اظهار کرد: ۱۳ دی «روز جهانی مقاومت» شهادت الگوی اخلاص و عمل سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به دست استکبار جهانی بود که در سوگ سومین سالگرد شهادت این شهید والامقام هستیم.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این شهید والامقام و شهدای جبهه مقاومت، افزود: بار دیگر با آرمان‌های والای سردار دل‌ها در مسیر تحقق اهداف نظام اسلامی تجدید عهد می‌کنیم که در پیروی از ولایت و خدمت به مردم و مستضعفان و مبارزه با استکبار و نظام سلطه بیش از پیش بکوشیم و پاسدار خون شهیدان باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد با بیان اینکه سه سال از شهادت پرافتخار "مرد میدان"، فرمانده پرآوازه سپاه قدس اسلام، سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گذشت، ادامه داد: استکبار جهانی و دشمنان خبیث و خونخوار ملت‌های آزاده، به سرکردگی تروریسم دولتی شیطان بزرگ و صهیونیسم جنایتکار بار دیگر چهره واقعی خود را با ریختن خون سردار سلیمانی و یاران مجاهدش عیان کردند، اما ندانستند که شجره طیبه عاشورای ۶۱ هجری با این خون‌ها بارورتر و تناورتر می‌شود.

حیدری با اشاره به فعالیت‌های عمرانی در شهرکرد گفت: امسال ۱۴۰۰ تن قیر رایگان برای معابر مرکز چهارمحال‌وبختیاری اختصاص داده شده است.

وی تصریح کرد: بر اساس دستور رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور به‌زودی یک‌هزار تن قیر رایگان دیگر برای معابر شهرکرد در اختیار شهرداری گذاشته می‌شود.

حیدری خاطرنشان کرد: برای احداث پل‌های عابرپیاده در شهرکرد باید یک فراخوان اعلام و از توابع بالای بخش خصوصی بهره گرفته شود.

کد خبر 631545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.