تراکتور_استقلال/تقابل مربی اسپانیایی و پرتغالی در ایران

تیم‌های فوتبال تراکتور و استقلال در آخرین بازی نیم‌فصل اول لیگ برتر فوتبال امروز مقابل یکدیگر به میدان می‌روند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های فوتبال استقلال امروز _پنجشنبه پانزدهم دی‌ماه_ در هفته پانزدهم لیگ برتر از ساعت ۱۴ در تبریز به مصاف تراکتور می‌رود.

دیدار تیم‌های تراکتور و استقلال

داوران: وحید کاظمی، محمدرضا ابوالفضلی، دانیال باشنده و سعاد وفاپیشه

ورزشگاه: یادگار امام تبریز

نتیجه آخرین دیدار: تراکتور صفر _ استقلال یک

تیم فوتبال استقلال از ۱۴ بازی ۸ پیروزی، ۵ مساوی، یک باخت و ۲۷ امتیاز به دست آورده که در رده دوم جدول قرار گرفته است. آبی پوشان پایتخت هفته گذشته شانس این را داشتند با پیروزی برابر مس رفسنجان صدر نشین شوند، اما به نتیجه تساوی رضایت دادند تا دو امتیاز از صدر جدول فاصله بگیرند.

شاگردان ساپینتو برای اینکه نیم‌فصل اول را خوب تمام کنند نیاز دارند در تبریز تراکتور را شکست دهند در غیر این صورت با شکست استقلال و پیروزی پرسپولیسی‌ها پنج امتیاز اختلاف تیم اول و دوم جدول در پایان نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال خواهد بود.

تیم فوتبال تراکتور از ۱۴ بازی ۵ پیروزی، ۴ مساوی، ۵ شکست و ۱۹ امتیاز در رده نهم جدول قرار گرفته است. تراکتوری‌ها که چند هفته بود نتایج خوبی نمی‌گرفتند دست به تغییراتی در کادر فنی خود زدند که پس از حضور پاکو خمس روی نیمکت این تیم، در سه دیدار قبلی به یک پیروزی، یک تساوی و یک شکست رسیدند و امیدوار هستند که با پیروزی برابر استقلال جایگاه خود را ارتقا دهند.

استقلال‌ها مقابل تراکتور محمدحسین مرادمند، عارف غلامی و آرش رضاوند را به علت مصدومیت در اختیار ندارند، همچنین ساپینتو سرمربی این تیم به دلیل محرومیت اجازه هدایت تیمش از کنار زمین را ندارد. در مقابل تی‌تی‌ها محمد عباس‌زاده را به دلیل مصدومیت ندارند، اما کاوه رضایی و ریکاردو آلوز با بهبود مصدومیت خود می‌توانند تراکتوری‌ها را در بازی با استقلال همراهی کنند.

روز گذشته هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل باشگاه تراکتور خبر داد که بازیکنان تیم تراکتور قبل از بازی با استقلال شارژ مالی شدند و می‌توان گفت قرمزها روحیه خوبی برای تقابل با پایتخت نشینان دارند.

در چند روز اخیر شایعاتی مبنی بر حضور کاوه رضایی بازیکن تراکتور در استقلال به گوش می‌رسد که جدال این بازیکن با مدافعان استقلال به جذابیت‌های این دیدار اضافه می‌کند.

در پنج بازی آخر تیم فوتبال تراکتور و استقلال، چهار پیروزی برای آبی‌پوشان پایتخت و یک پیروزی برای تی‌تی‌های تبریز ثبت شده است که تراکتوری‌ها امروز شانس این را دارند با پیروزی برابر استقلال به روند چهار شکست اخیر خود پایان دهند.

کد خبر 631541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.