آغاز آموزش دانشجویان نسل آینده در نئوم عربستان

مدیران توسعه سبز نئوم در عربستان از آغاز طرحی هشت هفته‌ای با هدف آموزش به دانشجویان جوان برای بهره‌گیری از توانایی‌های کامل خود خبر داده‌اند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، نئوم یکی از هوشمندترین شهرهای دنیا در استان تبوک در شمال غربی عربستان است که تا چند سال آینده میزبان ساکنان بسیاری خواهد بود. از آن‌جا که هوشمندی ویژگی منحصربه‌فرد این شهر محسوب می‌شود، مدیران آن در نظر دارند بااستعدادترین افراد را به آن دعوت کنند تا از امکانات این شهر بیشترین بهره را برای ساکنان به ارمغان بیاورند. در این راستا، قرار است در یک برنامه آموزشی به مدت هشت هفته، نسل جدیدی از دانشجویان در منطقه مورد تعلیم قرار گیرند تا از توانایی آن‌ها در افزایش هوشمندی نئوم نهایت بهره گرفته شود.

آغاز طرح آموزش دانشجویان نسل آینده در نئوم عربستان

دوره‌های آموزشی در نئوم

طرح آموزش دانشجویان عربستانی در نئوم تعداد ۶۰۰ دختر و پسر دبیرستانی و همچنین دانشجویان دانشگاه تبوک را در بر خواهد گرفت و به آن‌ها در دنبال کردن علایق و استعدادهای خود برای انتخاب رشته در آینده کمک خواهد کرد، ضمن این‌که مسیر یافتن مشاغل بهتر را برای آن‌ها هموار می‌کند.

تعداد ۵۰ مدرس و مشاور در این دوره آموزشی هشت هفته‌ای مشارکت خواهند کرد و به معرفی بهترین مشاغل و حرفه‌ها به دانشجویان، مرتبط با استعدادهای هر یک خواهند پرداخت. برگزاری جلسات تعامل بین دانشجویان و مدرسان به تقویت یادگیری شخصی در آن‌ها کمک زیادی خواهد کرد و به افزایش اعتماد به نفس در دانشجویان به منظور تصمیم‌گیری بهتر برای آینده خود منجر خواهد شد.

علاوه بر این، یک کتاب راهنما در اختیار دانشجویان قرار خواهد گرفت که نحوه تصمیم‌گیری تاکتیکی را در مورد حرفه‌ها، رشته‌های دانشگاهی و استعدادیابی به آن‌ها آموزش خواهد داد.

مدیران نئوم ادعا کرده‌اند که پرورش نسل‌های جدید در رأس اهداف اجتماعی آن‌ها خواهد بود که به‌زودی پایه‌ریزی و اجرا می‌شود. آموزش زبان انگلیسی به دانشجویان دوره هشت هفته‌ای از دیگر اقدامات مدیران برای پرورش نسل‌های قدرتمند شهری خواهد بود که افزایش هوشمندی شهری را از طریق برخورداری دانش ارتباط با استعدادهای برتر دنیا و انجام تحقیقات مختلف به دنبال خواهد داشت.

آغاز طرح آموزش دانشجویان نسل آینده در نئوم عربستان

کد خبر 631518

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.