باید از حاج قاسم بیاموزیم و خود را وقف خدمت به مردم کنیم

فرمانده سپاه ناحیه خمینی‌شهر گفت: خدمت به مردم و خانواده‌های شهدا از وظایف اصلی مسئولان است، باید از حاج قاسم بیاموزیم و خود را وقف خدمت به مردم و اسلام کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جواد فصیحی در جمع بسیجیان شهرستان خمینی‌شهر در مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در خصوص مسائل اخیر منطقه و کشور، اظهار کرد: از ابتدای انقلاب تا کنون دشمنان نقشه‌های فراوانی برای نابودی ایران کشیده‌اند.

وی با بیان اینکه دشمن قصد تجزیه ایران را دارد، افزود: در پهنه غرب کشور تکفیری‌ها مشغول فعالیت هستند و جلسات آنها در فرانسه و انگلیس و آمریکا برگزار می‌شود؛ در عربستان به دنبال ایجاد عربستان آزاد و الاهوازیه هستند و اتحادیه اروپا در بلوچستان به دنبال ایجاد بلوچستان اعظم است.

فرمانده سپاه ناحیه خمینی‌شهر به تجزیه نقطه نقطه ایران توسط دشمن اشاره و خاطرنشان کرد: مسئول وزارت خزانه‌داری آمریکا با جدیت دنبال براندازی ایران بوده و میز ایران تشکیل داده است که سران کشورهای هم پیمانشان در آن حضور دارند.

فصیحی تصریح کرد: درگیری کشورهای منطقه از دیگر نقشه‌های شوم آمریکا بود تا بتواند قدرت کشورهای منطقه را تضعیف کند. دشمن در منطقه و در کشورهای لبنان، سوریه، یمن و عراق برنامه‌هایی طراحی کرد که با درایت و سیاست سردار رشید ایران و با مجاهدت رزمندگان اسلام در سرتاسر منطقه شکست خورد.

وی تاکید کرد: حاج قاسم یک مکتب است و باید بدانیم هدف او چه بود، باید بدانیم ولی امر مسلمین در این زمان از مسئولان و مردم چه می‌خواهد، لازم است بصیرت در رأس امور باشد و طبق سخنان رهبر معظم انقلاب برای تعالی اسلام و آرمان‌های نظام تلاش کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه خمینی‌شهر اضافه کرد: ما ملت ولایت‌پذیری هستیم، اما اقلیت ولایت باور هستیم، لازم است ولایت باوری را تبیین کنیم، همانگونه که شهدا ولایت باور بودند و در مسیر رجعت و ظهور امام زمان (عج) جان خود را به خدا تقدیم کردند.

فصیحی ادامه داد: چرا وضعیت به نحوی شده است که برای مشکلات کشور رهبری را آماج ناسزاهای خود قرار می‌دهند، به طور قطع هدف دشمن آسیب به ولایت است و ملت باید هوشیار باشد.

وی با اشاره به اهمیت انسجام بخشی و وحدت آفرینی، افزود: غفلت از آن ضررهای فراوانی به همراه دارد و نباید گذاشت بین اقشار مردم بر سر مسائل مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی تفرقه به وجود بیاید.

فرمانده سپاه ناحیه خمینی شهر به نقش بروکراسی ادارات اشاره کرد و گفت: نباید خدمت رسانی به نحوی باشد که فحش آن به نظام جمهوری اسلامی ایران برسد؛ لذا خدمت به مردم و خانواده‌های شهدا از وظایف اصلی مسئولان است، باید از حاج قاسم بیاموزیم و خود را وقف خدمت به مردم و اسلام کنیم.

به گزارش ایمنا، در این مراسم که به همت شبکه بهداشت و درمان شهرستان خمینی‌شهر و همکاری پایگاه‌های بسیج شهرستان برگزار شد، مادر شهید مدافع حرم جواد محمدی به ایراد سخن پرداخت و بعضی خصوصیات بارز اخلاقی فرزندش را بیان کرد، در پایان این مراسم نیز از خانواده شهید محمدی تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 631476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.