عینک هوشمند Just Corseca Skyraptor عرضه شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که عینک‌های هوشمند سری Just Corseca Skyraptor با قیمت پایه ۲۴ دلار در هند عرضه شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، عینک‌های هوشمند سری Just Corseca Skyraptor شامل دو محصول Skyraptor و Skyraptor Pro می‌شود. هر دو مدل دارای بلندگوهای داخلی هستند که به صورت بی‌سیم به تلفن هوشمند کاربران متصل می‌شود. لنزهای عینک‌های سری Skyraptor از چشمان کاربران در برابر نور خورشید محافظت می‌کند. فریم محصولات ذکر شده از پلاستیک مقاوم ABS با لولاهای انعطاف‌پذیر ساخته شده است.

فریم عینک‌های هوشمند سری Just Corseca Skyraptor ضد آب است و می‌توان از آن به راحتی برای مدت طولانی استفاده کرد. این محصول به گونه‌ای طراحی شده است که کاربران می‌توانند هنگام گوش کردن به موسیقی نیز با محیط اطراف خود در تماس باشند؛ همچنین با استفاده از میکروفون‌های همه جهته تعبیه شده در آن می‌توان از طریق هندزفری تماس برقرار کرد.

عینک‌های Skyraptor و Skyraptor Pro از اتصال بلوتوث ۵.۰ با تأخیر بسیار کم ۶۰ میلی‌ثانیه پشتیبانی می‌کند. زمانی که عینک به تلفن هوشمند کاربران متصل می‌شود، صدای شفاف و واضحی ارائه می‌شود. عینک هوشمند Skyraptor Pro دارای لنزهای UV400 است که تا صددرصد از ورود اشعه UVA و UVB به پوست جلوگیری می‌کند. محصولات ذکر شده نور آبی را تا ۳۵ درصد کاهش می‌دهد، بنابراین باعث کاهش فشار چشم هنگام تماشای فیلم می‌شود.

قیمت عینک‌های هوشمند Just Corseca Skyraptor و Skyraptor Pro به ترتیب ۲۴ و ۴۸ دلار ارزیابی شده است. هر دو عینک ذکر شده با ۱۲ ماه گارانتی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

کد خبر 631461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.